• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

روزشمار افتتاح دو پروژه بزرگ کارخانه گرانول‌سازی و مزرعه کمال آباد

  • کد خبر : 80441
  • 24 آبان 1402 - 14:39
روزشمار افتتاح دو پروژه بزرگ کارخانه گرانول‌سازی و مزرعه کمال آباد

مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک گفت: در آینده نزدیک افتتاح دو پروژه بزرگ کارخانه گرانول سازی و تولید کودهای گرانوله و همچنین مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد به انجام خواهد رسید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع پتاس خور و بیابانک، سید حسین شهامی مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک، در حین بازدید از پروژه‌های در حال اجرا تاکید کرد: دو پروژه مهم “مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد” و کارخانه تولید کودهای گرانوله به زودی به بهره ‌برداری خواهند رسید.

شهامی توضیح داد: کارخانه تولید کودهای گرانول با ظرفیت سالانه ۴۵ هزار تن و هدف توسعه زنجیره تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع واقع در فاصله ۱۸ کیلومتری شرق شهر خور احداث شده است.

وی افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال، امکان ایجاد شغل برای ۶۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک درباره مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد نیز بیان کرد: مزرعه گردشگری کمال آباد با مساحت ۲۵ هکتار و در فاصله ۸ کیلومتری شهر خور واقع شده که دارای ۴ مجموعه و ۲۵ سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی کامل به ظرفیت ۵۴ نفر است.

وی ادامه داد: مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت فسفات کارون مرمت و بازسازی شده و زمینه اشتغال را برای ۴۰ نفر فراهم کرده است.

شهامی در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو پروژه، منطقه نه تنها شاهد رشد اقتصادی خواهد بود بلکه گردشگران نیز از امکانات تفریحی و گردشگری بی‌نظیر آن بهره‌مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.