• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است

  • کد خبر : 58241
  • 23 آبان 1401 - 13:19
رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است

معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی؛ در این دیدار مهران باوند سواد کوهی شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری را بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی بیان کرد و گفت: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دست یابی به جایگاه مطلوب در تعامل با مشتریان، لازم است رؤسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهره وری توجه کنند.

سوادکوهی دو مؤلفه اصلی و مهم بهره وری را کارایی و اثر بخشی اعلام کرد و افزود: کارایی به استفاده کارآمد از امکانات، منابع، محصولات و خدمات در فرایند عملیات اجرایی اتلاق می شود و اثر بخشی میزان نیل در تحقق اهداف ابلاغی است.

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست و خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با این دو بال تحول ایجاد کند.

سوادکوهی یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک کارکنان را از اولویت های بانک بیان کرد و گفت: این روند به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان منجر می شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر، تحلیلگر و تسهیل گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشند.

در ادامه محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها، شعبه را به عنوان قلب تپنده و مرکز شور آفرینی و نشاط در خط مقدم اعلام کرد و گفت: رئیس موفق فردی است که در کنار تمامی وظایف محوله یک تئورسین و بازاریاب حرفه ای بوده و قدرت تجزیه و تحلیل بازار را داشته باشد.

حسینی کناروئی تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای را یک ضرورت دانست و افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و خویشتن سازمانی و حرفه ای خود را عرضه می کنند و نهایتاً این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه ای بانک منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

در این دیدار سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب تابعه ارائه و گفت: نوآوری و چابکی باید در سراسر بانک نهادینه شود تا در برآورد نیاز مشتریان و بهره گیری از فرصت ها، همیشه یک گام جلوتر از سایر رقبا خود باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.

سلیم بهرامی افزود: در این مسیر رئیس شعبه به منزله محرک اصلی مدیریت در اجرای برنامه ها بوده و باعث پیشرفت و ترویج انگیزه در بین همکاران خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=58241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.