• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رشد ۶۰ درصدی صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 80481
  • 24 آبان 1402 - 16:39
رشد ۶۰ درصدی صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان

با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده از ابتدای سال تا کنون صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر در خصوص اقدامات و برنامه های انجام شده که منجر به افزایش صادرات میلگرد شده است، گفت : عمده ترین برنامه، انجام تحقیقات میدانی و تحقیقات بازار، حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی است که در دستور کار این مدیریت قرار داشته و دارد. بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در بازارهای هدف، نیازهای مشتریان و همچنین مشتریان نهایی شناسایی و بر اساس تحقیقات بازار انجام شده و انجام تحلیل های مرتبط، بازاریابی محصولات انجام گردیده است. از دیگر اقدامات قابل توجه صورت گرفته در این راستا برنامه ریزی تولید متناسب با نیاز بازار با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و با همکاری سایر حوزه ها در شرکت می باشد.
وی افزود : باید در نظر داشت که محصولات ذوب آهن اصفهان از کیفیت بالایی برخوردارند. در این میان ذوب آهن تنها دارنده گواهینامه بین المللی کیفیت محصولCARES  در کشور و اولین شرکت دارنده گواهینامه همولوگیشن می باشد. این گواهینامه ها نشان بالاترین سطح کیفیت تولید محصول میلگرد در دنیا می باشند.
مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که جایگاه ذوب آهن اصفهان در میان رقبا و در بخش صادرات میلگرد چگونه است، گفت : در سال گذشته ذوب آهن با داشتن سهم ۶ درصدی از میزان صادرات کشور در محصول میلگرد از صدرنشینان صادرات این محصول محسوب می شد، در هفت ماهه امسال نیز سهم ما از صادرات میلگرد به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.
شایان ذکر است این اتفاق مهم مرهون تلاش همه همکاران در مجتمع عظیم ذوب آهن اصفهان می باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.