• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رشد ۵۲ درصدی تعداد ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران تا پایان خردادماه سال جاری

  • کد خبر : 72579
  • 11 تیر 1402 - 11:28
رشد ۵۲ درصدی تعداد ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران تا پایان خردادماه سال جاری

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از رشد ۵۲ درصدی تعداد ضمانت‌نامه‌های صادره بانک تا پایان خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: با ارزیابی ماهانه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، در سه ماهه گذشته مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه درسال ۱۴۰۲رشد داشته است.

گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات بانک، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، تا پایان خردادماه ۵۴ درصد تعهدات بانک، برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را بر طبق اهداف کمی، پایش و پویش بانک در سال ۱۴۰۲ محقق کرده‌اند و چهار هزار و ۲۸۹ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۲۰ هزار و ۲۹۲ میلیون ریال در شعب بانک صادر شده است.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب منطقه شرق تهران ۲۸٫۴ درصد از ۵۴ درصد کل عملکرد تعهدات (صادره) در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی تا پایان خرداد ماه گذشته را محقق کرده است و مدیریت شعب استان اصفهان و کردستان با ۱۳٫۳ و ۸٫۷ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
بر اساس این گزارش، قم با ۱۸۶درصد تحقق عملکرد تعهدات (صادره) مطابق اهداف کمی پایش و پویش بانک تا پایان سال، در صدر کشور و مدیریت شعب استان‌های قزوین و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با ۱۴۳ و ۱۱۴ درصد تحقق در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.