• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

رشد ۲۶ درصدی درآمد کارمزد در بانک ایران زمین در نیمه نخست سال

  • کد خبر : 81125
  • 07 آذر 1402 - 13:59
رشد ۲۶ درصدی درآمد کارمزد در بانک ایران زمین در نیمه نخست سال

بانک ایران زمین گزارش عملکرد ۶ ماهه خود را در سامانه کدال در حالی بارگزاری کرد که نگاهی به صورت‌های مالی این بانک نشان می دهد این بانک در مسیر بهبود شاخص های عملکردی خود حرکت کرده است.

جزئیات این گزارش حاکی است که بانک ایران زمین در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بهبود قابل ملاحظه ای در وضعیت درآمدهای خود داشته است.

درآمدهای بانک ایران زمین افزایشی شد

درآمد و تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی این بانک در حالی به بیش از سه هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشدی ۲۴۳ درصدی داشته است.

این مورد نشان دهنده بهبود درآمدها و کاهش زیان خالص بانک است.

همچنین هزینه سود سپرده های بانک ایران زمین به بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به شش ماهه نخست سال قبل، رشدی ۱۷ درصدی داشته است.

رشد ۲۷ درصدی درآمد تسهیلات و سپرده گذاری در بانک ایران زمین

صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد درآمد حاصل از اخذ کارمزدهای گوناگون در بانک ایران زمین رشدی ۲۶ درصدی را رقم زده و به حدود ۱۶۹ میلیارد تومان رسیده است. در نتیجه خالص درآمد و هزینه‌های کارمزد این بانک، از ۱۲۴ میلیارد تومان عبور کرده و رشدی ۳۷ درصدی را در نیمه نخست سال جاری رقم زده است.

همچنین خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری به ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

رشد ۱۹۷ درصدی سایر درآمدهای بانک ایران زمین

در بخش سایر درآمدها و هزینه‌ها نیز در حالی بانک ایران زمین موفق شده که درآمد قابل توجه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی شناسایی کند که در مدت مشابه سال قبل، هیچ درآمدی را از این محل به دست نیاورده بود و بنابراین رشدی ۱۹۷ درصدی را رقم زده است.

بنابراین در گزارش عملکرد شش ماهه این بانک شاهد افزایش قابل توجه درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی این بانک هستیم. در پی همین موضوع، زیان خالص بانک نیز بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است. این مساله آینده روشنی را پیش پای سهامداران این بانک قرار می دهد.

نگاهی به دارایی های بانک ایران زمین

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دارایی های ثابت مشهود بانک ایران زمین در شش ماهه نخست امسال با رشدی ۳ درصدی به ۷۱۳ میلیارد تومان رسیده است. همچنین سایر دارایی های این بانک با رشدی ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. جمع دارایی های این بانک در شش ماهه نسخت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

منبع خبر: آرمان ملی آنلاین

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.