• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رشد بی سابقه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان بانک ایران زمین

  • کد خبر : 78837
  • 26 مهر 1402 - 9:52
رشد بی سابقه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان بانک ایران زمین

آخرین آمارهای استخراج شده از فعالیت های بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک در حوزه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با رشد بی سابقه ای مواجه بوده است.

میزان اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک ایران زمین در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱هزار میلیارد ریال بوده است که این رقم تا پایان شهریورماه سال جاری با اعطای ۲ هزار و ۳۱۲ فقره تسهیلات ازدواج و رشد چشمگیر ۳۲۹ درصدی به حدود مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.

بانک ایران زمین همچنین به منظور تامین و تسهیل هزینه های فرزندآوری، میزان اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری خود را از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، با اعطای ۱ هزار و ۵۰۷ فقره به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال به رشد قابل توجه ۳۶۳ درصد رسانده است.

لازم به ذکر است،براساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا ۸ مهرماه به ۷۹۹ هزار و ۵۷۸ متقاضی وام ازدواج و فرزند بیش از ۱۰۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری تا ۸ مهرماه ، شبکه بانکی کشور به ۴۲۶ هزار و ۴۰ نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۸۶.۷ همت پرداخت کرده است که این میزان رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

همچنین در سال جاری تاکنون ۳۷۳ هزار و ۵۳۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ ۲۳.۰۱ همت به متقاضیان پرداخت شده است که این میزان رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.