• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“

2

رتبه نخست بیمه آسیا با سهم ۱۱٫۱۱ درصدی بازار بیمه

  • کد خبر : 30407
  • 30 آبان 1400 - 16:45
رتبه نخست بیمه آسیا با سهم ۱۱٫۱۱ درصدی بازار بیمه

بیمه آسیا با سهم ۱۱٫۱۱ درصدی حق بیمه تولیدی در بین ۲۷ شرکت صنعت بیمه، رتبه نخست شرکت های بیمه خصوصی را در هفت ماه سال جاری از آن خود کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل که در مشهد مقدس در برنامه ای پیش بینی نشده در نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی شرکت کرده بود، در سخنانی با اشاره به عملکرد مناسب و پیشتازی بیمه آسیا در صنعت بیمه اظهار داشت: بیمه آسیا بر اساس گزارش آماری بیمه مرکزی، طی هفت ماهه سال جاری در بین ۲۷ شرکت بیمه ای با سهم ۱۱٫۱۱ درصدی حق بیمه تولیدی و تولید بیش از ۶۶ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال حق بیمه، رتبه نخست شرکت های بیمه خصوصی و رتبه دوم در کل صنعت بیمه را کسب کرده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به بهبود شاخص نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی این شرکت در هفت ماه نخست امسال نسبت به سال قبل، اظهار داشت: این شاخص با بهبود ۳٫۵ واحدی در هفت ماه امسال نسبت به سال قبل، به ۴۲٫۲۰ درصد رسید که سبقت رشد فروش از رشد خسارت در بیمه آسیا را نشان می دهد.

مسعود بادین با اشاره به توانمندی و تخصص بالای کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در صنعت بیمه، بیان داشت: به منظور افزایش و پایداری هرچه بیشتر سهم بیمه آسیا در بازار، باید فعالیت های خود را به طور جدی در فروش بیمه های خرد و بیمه های زندگی متمرکز نماییم.

مدیرعامل بیمه آسیا بر نقش آموزش بر بهبود عملکرد بیمه ای تاکید کرد و گفت: با تقویت فرایند آموزش در شرکت به ویژه برای شبکه فروش، ما می توانیم ریسک های جدید را به خوبی شناسایی کرده و ریسک های مناسب را انتخاب کنیم.

گفتنی است، نشست شبکه فروش بیمه آسیا در استان خراسان رضوی با موضوع آموزش فنی و بازاریابی در بیمه های عمر و پس انداز برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.