• امروز : جمعه - ۱۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه کوثر راهبر کنسرسیوم بیمه‌های مسافرتی با روادید الکترونیک برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران دکترنجارزاده: توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی از اولویت های بانک است مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد کارگروه ویژه برای بهبود حال کارگران در کشور خبر داد/ شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون :  خط ویژه اعتباری هشت هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی تعاونی ها افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز نامه رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به شورای نگهبان درباره «بند س قانون بودجه» امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر رشد ۸۰ درصدی حق بیمه صادره و کاهش نسبت خسارت به زیر ۳۲ درصد رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره لزوم پوشش بیمه ای کلیه وسایل نقلیه دستور ویژه صادر کرد کارشناسان حقوقی بانک‌ها متناسب با تغییرات کسب‌وکاری، تکنولوژیکی و فضای بانکداری، خوشان را به قوانین جدید مسلط کنند نام شهید محسن دریانوش بر تارک شعبه نجف‌آباد

3

راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

  • کد خبر : 74665
  • 14 مرداد 1402 - 12:43
راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

سامانه تلفنی ویژه مدیریت ارتباط با ایثارگران در بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای توسعه دامنه خدمت‌رسانی و تسهیل ارتباط جامعه معزز ایثارگری با بانک، سامانه تلفنی اختصاصی ویژه ایثارگران راه‌اندازی شد.

روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.