• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

راهکاری هوشمندتر برای ردیابی وسایل با ارزش

  • کد خبر : 78450
  • 19 مهر 1402 - 6:53
راهکاری هوشمندتر برای ردیابی وسایل با ارزش

سامسونگ الکترونیکس به تازگی گلکسی SmartTag2را معرفی کرد. این دستگاه از ۱۱ اکتبر به‌ صورت جهانی عرضه می‌شود و به کاربران تجربه‌ای متفاوت از ردیابی و نظارت بر روی وسایل ارائه می‌دهد.

گلکسی SmartTag2 راهکارهایی جدید و بهتر را برای ردیابی اشیاء قیمتی امکان‌پذیر می‌کند و با کمک طراحی ارتقایافته و قابلیت‌های جدید، موارد استفاده بیشتری را نسبت به قبل امکان‌پذیر کرده است. با این دستگاه اکنون تجربه «یافتن» به‌شکلی همه‌جانبه‌تر از همیشه صورت می‌گیرد و قابلیت‌های ارتقا یافته آن آرامش خاطر بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.      

جائه‌یون جانگ، معاون اجرایی و رئیس بخش SmartThings و مرکز Device Platform در شرکت سامسونگ گفت: «ما دائماً به دنبال شیوه‌هایی برای راحت‌تر کردن زندگی مردم از طریق نوآوری‌های پیشرو در صنعت گلکسی سامسونگ هستیم. حالا با گلکسی SmartTag2 ما می‌خواهیم از اینکه کاربران‌ می‌توانند وسایل و ابزارهای خود را سریع و راحت‌ پیدا کنند، اطمینان یابیم. به همین منظور اکنون گلکسی SmartTag2 با تجربه یافتن پیشرفته و عمر باتری بیشتر، آرامشی مضاعف را برای مدتی طولانی‌تر و همچنین در موقعیت‌هایی بیشتر به کاربران ارائه می‌دهد».

یافتن وسایل گم‌شده آسان‌تر از همیشه، با ویژگی‌های جدید

حالت گمشده (Lost Mode) کاملاً جدید گلکسی SmartTag2 به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات تماس خود را از طریق پیام به دستگاه وارد کنند. سپس اگر فردی، چیزی را که به گلکسی SmartTag2 وصل شده کشف کند، می‌تواند از تلفن هوشمند خود برای اسکن SmartTag2 استفاده کند و پیام و اطلاعات تماس مالکان را ببیند. این بدان معناست که با اتصال گلکسی SmartTag2 به قلاده حیوان‌خانگی، اطمینان حاصل می‌شود که شماره تلفن صاحب حیوان‌ خانگی همیشه در دسترس است، حتی در مکان‌هایی که حیوان ممکن است در آنجا گم شود. این حالت کاملا جدید با هر دستگاه تلفن همراهی که دارای NFC خوان و مرورگر وب باشد، کار می‌کند.

گلکسی SmartTag2 اکنون یک ویژگی بهبودیافته به نام Compass View نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ویژگی فلش‌هایی را برای نشان دادن جهت و فاصله گلکسی SmartTag2 نسبت به کاربر ارائه می‌دهد و از این طریق تجربه کاربر را به‌شکلی موثر بهبود می‌بخشد. این حالت در هر گوشی هوشمند گلکسی که از باند فوق عریض یا UWB پشتیبانی می‌کند، مانند گلکسی S23 Ultra در دسترس است.

علاوه بر این‌ها اپلیکیشن SmartThings Find نیز ارتقا یافته است؛ این اپلیکیشن اکنون میان‌بر (shortcut) برنامه گلکسی SmartTag تازه ثبت‌شده را روی گوشی هوشمند کاربر نصب می‌کند و بدین ترتیب به کاربران امکان می‌دهد SmartThings Find را سریع‌تر راه‌اندازی کنند. علاوه بر این، این اپلیکیشن اکنون دارای یک نمای نقشه تمام صفحه و یک رابط بصری بهتر است که تجربه کاربر را به مراتب یکپارچه‌تر از قبل می‌کند. 

در نهایت، اکنون هنگام تعویض گوشی‌های گلکسی، SmartTag2 با استفاده از حساب سامسونگ شما به‌طور خودکار گلکسی هوشمند فعلی‌تان را همگام‌سازی می‌کند.

باتری با دوام‌تر با حالت‌هایی جدید

کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از حالت کاملاً جدید ذخیره انرژی (Power Saving Mode) که در کنار حالت عادی (Normal mode) موجود است، برای مدت طولانی‌تری از گلکسی SmartTag2 لذت ببرند. همچنین حالت عادی نیز در این محصول جدید بهبود یافته است.

برای کاربرانی که به ردیابی مداوم ابزارها و وسایل با SmartTag متکی هستند، حالت ذخیره انرژی گزینه مناسبی برای حفظ عمر باتری است و در عین حال این اطمینان را به آن‌ها می‌دهد که می‌توانند همواره مراقب وسایل خود باشند. با حالت ذخیره انرژی، باتری گلکسی SmartTag2 اکنون تا ۷۰۰ روز دوام می‌آورد؛ این مقدار بیش از دو برابر نسخه قبلی گلکسی SmartTag است. حتی در حالت عادی نیز اکنون عمر باتری به ۵۰۰ روز افزایش یافته که نسبت به نسخه‌های قبلی ۵۰ درصد بیشتر شده است. انعطاف‌پذیری برای جابه‌جایی بین دو حالت در این نسخه جدید، کاربران را قادر می‌سازد بر موارد با ارزش خود از کلید ماشین گرفته تا دوچرخه، مدت طولانی‌تری نظارت داشته باشند.

طراحی شیک با افزایش سازگاری و کاربردهایی گسترده‌تر

اندازه جمع‌وجور و طراحی حلقه‌ای شکل جدید گلکسی SmartTag2 با در نظر گرفتن سهولت استفاده ایجاد شده است. همچنین حلقه فلزی بزرگ این دستگاه به همراه حلقه فلز داخلی آن انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهد و دوام محصول را افزایش می‌دهد؛ برای مثال می‌توانید این دستگاه را به لوازم جانبی متنوعی مانند گیره و جاکلیدی یا لوازمی مثل کیف و چمدان وصل کنید.

دوام و مقاومت گلکسی  SmartTag2 همچنین با گواهی IP67 در برابر آب و گرد و غبار نیز ارتقا یافته است. این گواهی به کاربران امکان می‌دهد وسایل خود را در محیط‌هایی چالش‌برانگیز، مانند فضاهای باز و طبیعت، ردیابی کنند. همچنین برای صاحبان حیوانات خانگی، جایی برای نگرانی در مورد خراب‌شدن و یا جدایی دستگاه از کاسه‌های آب حیوان‌خانگی یا دویدن در فضاهای باز وجود ندارد.

گلکسی SmartTag2 همچنین از یک حالت جدید راه‌رفتن حیوان (pet walking mode) نیز پشتیبانی می‌کند؛ این حالت به کاربران امکان می‌دهد تا پیاده‌روی خود را با حیوان‌خانگی‌شان ثبت کنند.

آرامش ذهنی با محصولی متفاوت

گلکسی SmartTag2 بسیاری از ویژگی‌های محبوب گلکسی SmartTag و گلکسی SmartTag+ را حفظ کرده است. این دستگاه از هر دو قابلیت بلوتوث کم مصرف (BLE) و UWB و همچنین از فناوری جست‌وجوی واقعیت افزوده (AR) نیز بهره می‌برد تا کاربران را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به‌صورت مستقیم به سمت وسایل‌شان راهنمایی کند.

علاوه بر این، گلکسی SmartTag2 در حداکثر برد بلوتوث  ۱۲۰متری نیز کار می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند لوازم‌خانگی هوشمند خود را از طریق برنامه SmartThings به‌راحتی کنترل کنند.

شرکت سامسونگ همچنین به حفظ حریم خصوصی کاربران گلکسی خود متعهد است و مکان دستگاه‌ها فقط با اجازه کاربر در دسترس است. SmartThings Find همچنین داده‌های کاربر را رمزگذاری می‌کند و برای ایجاد لایه امنیتی بیشتر توسط Samsung Knox نیز پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، با غیرفعال کردن حالت گمشده بلافاصله اطلاعات تماس مالکان پنهان می‌شود و پیامی را که مالک دستگاه به جا گذاشته از آن پاک می‌شود.

برای کاربران گلکسی سامسونگ، SmartThings Find همچنین می‌تواند امنیت را از طریق قابلیت «Unknown tag alerts» نیز فراهم کند. بر همین اساس اگر SmartThings Find یک SmartTag ناشناخته را شناسایی کند، این قابلیت قادر است با ارسال یک اعلان به کاربران، هرگونه ردیابی غیرمجاز را هشدار دهد و به محافظت از کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده از خدمات موقعیت مکانی کمک کند.

گلکسی SmartTag2 همچنین با قابلیت SmartThings Station که در سرویس SmartThings Find ادغام شده، کار می‌کند تا همچون یک اسکنر همیشه حاضر در خانه به کاربران برای ردیابی اشیاء با ارزش متصل به SmartTag کمک کند.

SmartThings Station همچنین به کاربران مکان آیتمی که نشان‌گذاری شده مانند وسایل شخصی نظیر کنترل تلویزیون، کیف پول، کلیدها و دستگاه‌های ثبت‌شده مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌ها و هدفون‌ها را نیز اطلاع می‌دهد. صاحبان حیوان‌خانگی همچنین در مواقعی که حیوان خانگی‌شان از آنها فاصله می‌گیرد، هشداری را دریافت می‌کنند تا آنها را همیشه نزدیک خود و خانه‌شان نگه دارند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.