• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران معرفی شد

  • کد خبر : 80893
  • 02 آذر 1402 - 6:56
رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران معرفی شد

علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران معرفی شد.

علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران معرفی شد.

ارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم تودیع احمد ملکی راد  و معارفه علیرضا جعفری رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران  با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل، سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، روسای حوزه ها، شعب و دیگر مسئولان برگزار شد. 

در  این نشست مونسان و بهکارمرام در خصوص توجه مدیران به درک مشکلات کارکنان ، ایجاد فضای صمیمانه میان مدیریت و کارکنان به منظور افزایش مشارکت آنان ، عنایت ویژه به افزایش منابع موثر و کمک به جذب منابع ارزان قیمت  ،  ارائه ابزارهای تعهدی مناسب برای مشتریان اعتباری ، بازاریابی و پرستاری از مشتریان قدیمی را از معیارهای اصلی برنامه ریزی یک مدیر موفق برشمردند.

در ادامه احمد ملکی راد ضمن تقدیر از زحمات همکاران طی دوره مدیریت وی در این اداره ، منطقه شمال تهران و مشتریان آن را ویژه و ارائه خدمت به آنها را کاری تخصصی دانست و برای ریاست جدید این اداره امور شعب آرزوی موفقیت کرد. 

جعفری رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران نیز  ضمن قدردانی از حضور مدیران در جلسه ، برنامه‌های خود را بیان کرد و خواستار مشارکت تمامی همکاران  در پیمودن مسیر موفقیت و نیل به اهداف عالیه بانک شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.