• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند

2

دیدار عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا

  • کد خبر : 40470
  • 07 اسفند 1400 - 18:00
دیدار عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا

در راستای گسترش فعالیت‌های ارتباطاتی انجمن روابط عمومی ایران و معرفی ظرفیت‌های آموزشی؛ پژوهشی و خدمات مشاوره ای انجمن؛ عضو هیات مدیره این انجمن با مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار حسن خسروی با منصور شیخ الاسلامی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت نهادهای مدنی حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ زمینه های گسترش تعاملات دوجانبه در قالب ظرفیت‌های موجود که می‌تواند موجب استحکام بخشی تئوری و عمل در حوزه روابط عمومی گردد، مورد بررسی قرار گرفت.
شیخ الاسلامی در این جلسه با بیان آنکه مبنای کار در روابط عمومی بانک سینا؛ فرایند محوری و نهادینه سازی فعالیت ها و اقدامات بر اساس روش های علمی و کارآمد است، افزود: در این راستا و به منظور پرهیز از تمرکزگرایی، دستورالعمل های اجرایی جهت فعالیتها تدوین و ابلاغ شده و با توسعه ساختار روابط عمومی در استان ها و ایجاد همیاران روابط عمومی تا سطح شعب، مسیرهای تعامل و ارتباط با مشتریان در جهت کاهش بروکرواسی های اداری، کوتاه شده است.
وی تصریح کرد: این بانک با اتکا به نیروی انسانی توانمند و خلاق و توجه ویژه به کیفیت خدمات و تلاش در جهت تقویت مهارتهای ارتباطی و شاخصه های مشتری مداری، به دنبال افزایش سطح وفاداری مشتریان است.
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران هم در این دیدار، بانک سینا را از جمله بانک‌های موفق کشور در عمل به استانداردهای حرفه ای و حرکت بر مبنای کار مطالعاتی و سازمان یافته برشمرد و ابراز امیدواری کرد انجمن روابط عمومی ایران با همکاری و همفکری تمامی نهادها و دستگاه ها بتواند خصوصا در سال ۱۴۰۱ منشاء خدمات حرفه ای بیشتری در افق فعالیت‌های خود باشد.
وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برای مناسبت‌های مختلف از جمله ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری بانک سینا اقدامات ماندگاری را به انجام برسانیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=40470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.