• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه دی

  • کد خبر : 43613
  • 29 فروردین 1401 - 14:39
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه دی

در راستای بهبود شرایط بیمه‌ی درمانی ایثارگران و خانواده شهداء، آقایان قاضی‌زاده هاشمی، بهزادپور و کشاورز با یکدیگر دیدار کردند.

ربه گزارش رویداد خبر به نقل از وابط عمومی بیمه دی؛ در این دیدار که روز یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، آقای کشاورز طی گزارشی، خدمت‌رسانی بیمه دی به خانواده‌ی معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالش‌ها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بی‌وقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید نمود. کشاورز، با بیان دشواری‌های که همه‌گیری کرونا پدید آورده، اظهار داشت؛ مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانه‌روزی به بیمه‌شدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهداء و ایثارگران اقدام‌ نموه و با مشاوره‌‌ی پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه شدگان داشته است.
کشاورز همچنین به تسهیل امور اداری برای خانواده‌ی بیمه شدگان اشاره نموده و بیان داشت؛ با طراحی اپلیکیشن‌ها و همچنین مراجعه‌ی حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران و خانواده‌ی شهداء، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری به انجام رسیده است.
در خاتمه‌ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی در خصوص مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، اظهار داشت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می‌شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه‌ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع در دریافت مطالبات، بیمه دی نسبت به ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی خانواده‌ی شهداء و ایثارگران اقدام نماید.

در خاتمه‌ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی با پیگیری مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، گفت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می‌شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه‌ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع و دریافت مطالبات، بیمه دی توان خود برای خدمت‌رسانی را حفظ نموده و رضایت خانواده‌ی شهداء و ایثارگران حاصل گردد. شایان ذکر است؛ در این در این جلسه، آقایان امینی معاون نظارت و قاسمی مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=43613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.