• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

دومین حراج سکه فردا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 86490
  • 16 اسفند 1402 - 6:45
دومین حراج سکه فردا برگزار می‌شود

دومین جلسه حراج سکه طلا فردا (۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر پنج قطعه است.

 شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.  

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده‌اند، فرصت دارند تا ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه (۱۶ اسفند ماه،) اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

گفتنی است؛ در نخستین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، ۱۱۱۸  قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار  تومان به برندگان تخصیص داده شد.

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.