• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا داشتیم

  • کد خبر : 73845
  • 28 تیر 1402 - 17:04
در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا داشتیم

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: سال گذشته به مبلغ ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد و در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا داشتیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ علیرضا نورنژاد در تور رسانه‌ای بازدید از انبار اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اموال موجود در انبارها شامل خودروهاست، گفت: بر اساس آخرین آمار پنج هزارو ۵۸۷ خودرو در انبارهای این سازمان موجود است که شامل ۲ هزارو ۶۱۹ دستگاه موتور، ۲ هزارو ۶۲ خودروی سبک و ۹۰۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری است. معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: با عزم دولت سیزدهم در حوزه انبارداری و ساماندهی انبارها اتفاق خوبی رخ داده است، در حالی که تا اواخر سال ۱۴۰۰ این موضوع دچار مشکل بود.

وی با اشاره به اینکه معادل ۳۰ سال گذشته در دولت سیزدهم، زمین برای انبارهای اموال تملیکی خریداری شده است، اضافه کرد: در ابتدای دولت ۵۸ هزار مترمربع زمین در اختیار این سازمان بود که از سال ۱۴۰۰ تاکنون میزان زمین‌ها ۸۰ هزار مترمربع دیگر اضافه شده است. نورنژاد به اقدامات این سازمان در حوزه تعیین تکلیف کالا نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته به مبلغ ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد و در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا داشتیم. معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه تنوع فروش نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر ۹۴ درصد فروش‌ها از طریق مزایده سراسری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: یک بخش از فروش اموال را نیز داریم که در قالب حراج خرده فروشی انجام می‌شود و مصرف کنندگان واقعی می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید تکی اقدام کنند. معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی در ارتباط با خودروهای موجود در انبار تملیکی استان زنجان نیز گفت: ۱۰ خودرو در این انبار موجود است که یکی از آنها دارای پلاک مناطق آزاد بوده و مابقی پلاک جعلی هستند.

نورنژاد گفت: کالاهای مکشوفه توسط مراجع مختلف از جمله نیروی انتظامی، گمرک و سایر مراجع ذیربط با قاچاق کشف شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.