• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

در حوزه رضایت‌مندی کارکنان فولادمبارکه نیز در مسیر تعالی حرکت خواهیم کرد

  • کد خبر : 80291
  • 22 آبان 1402 - 9:54
در حوزه رضایت‌مندی کارکنان فولادمبارکه نیز در مسیر تعالی حرکت خواهیم کرد

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: در این جلسات از سطح توقعات همکاران آگاه می‌شویم و می‌توانیم با رصدکردن خروجی این جلسات سازوکاری بهتر، به‌روزتر و مؤثرتر برای برآورده‌کردن توقعات ایجاد کنیم و مانند سایر حوزه‌های شرکت گام‌های بلندتری برای موفقیت و تعالی سازمانی برداریم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، روز یکشنبه ۲۱ آبان با حضور معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت و مدیران ارشد بیمه ایران، دومین جلسه تالار گفتگوی این معاونت با کارکنان در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات فولاد مبارکه با موضوع بیمه و سلامت کارکنان برگزار شد.

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در دومین جلسه تالار گفتگوی این معاونت با کارکنان اظهار داشت: باید در حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی با همکاران به طور شفاف صحبت کنیم و سطح آگاهی ایشان در خصوص رویدادهای شرکت و به‌طورکلی زیست‌بوم فولاد مبارکه را ارتقا بخشیم.

وی افزود: اگر چه طی سالیان اخیر نسبت به افزایش ارائه خدمات به همکاران اقدامات خوبی انجام شده است؛ اما برخی اوقات به دلیل عدم آگاهی، همکاران نتوانسته‌اند از تمامی ظرفیت‌های بیمه طرف قرارداد استفاده کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که از سوی مدیریت بیمه ایران انجام شده است، تلاش می‌کنیم از سیکل کاغذی برای ارائه خدمات و بررسی مدارک پزشکی همکاران و خانواده‌هایشان فاصله گرفته و به سمت آگاهی‌بخشی دیجیتال و ارائه خدمات به صورت برخط گام برداریم.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: در این جلسات همچنین از سطح توقعات و نقطه‌نظرات همکاران آگاه می‌شویم و می‌توانیم با رصدکردن خروجی این جلسات سازوکاری بهتر، به‌روزتر و مؤثرتر برای برآورده‌کردن توقعات ایجاد نماییم و همانند سایر حوزه‌های شرکت گام‌های بلندتری برای موفقیت و تعالی سازمانی برداریم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.