• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

در «جشنواره پذیرنده ملی»هم کارت و هم کارتخوان برنده است

  • کد خبر : 86467
  • 15 اسفند 1402 - 16:11
در «جشنواره پذیرنده ملی»هم کارت و هم کارتخوان برنده است

بانک ملی ایران در نظر دارد با اجرای «طرح پذیرنده ملی» با هدف حمایت از کسب و کارها با متمرکز کردن نیازمندی‌های متنوعِ خدمات بانکداری و پرداخت، تسهیلات ویژه‌ای را به همه مردم ایران ارائه دهد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در جشنواره «پذیرنده ملی» تمام دارندگان کارت‌های شبکه بانکی و پذیرندگانی که درگاه پرداخت یا دستگاه کارتخوان خود را به حساب‌های بانک ملی ایران متصل کرده‌اند می‌توانند از مزایا و جوایز ویژه این جشنواره بهره‌مند شوند.

با « پذیرنده ملی» ۹۵ جایزه ۱۰ میلیون تومانی تو راهه

دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌ها می‌توانند در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ ملی(سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان  یک امتیاز) در هر ماه یکی از ۹۵ برنده جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی باشند.

برای شرکت در این جشنواره کافی است پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید تا به جمع شرکت کنندگان این جشنواره بپیوندید.

با « پذیرنده ملی» کسب‌وکار همه رو به راهه

دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند از بسته های مختلف تشویقی و کاربردی مناسب و متمایز آن بهره مند شوند.

در این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه ۱۰ میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.