• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

دریافت وام در بانک صادرات ایران آسان شد

  • کد خبر : 71804
  • 30 خرداد 1402 - 14:54
دریافت وام در بانک صادرات ایران آسان شد

سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از پیاده‌سازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی‌ها برای تسهیل پرداخت وام در این بانک خبر داد و گفت: این سامانه ضمن تسهیل دسترسی مشتریان به تسهیلات بانکی، ارتقای عدالت مالی را نیز در پی دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی گفت: دریافت تسهیلات خرد در نظام بانکی عموما با چالش معرفی ضامن معتبر روبرو است. بر این اساس بانک صادرات ایران با هدف رفع نگرانی متقاضیان تسهیلات، سامانه توثیق الکترونیکی سهام را عملیاتی کرده است.
وی افزود: مشتریان دارای کد سجام در بانک صادرات ایران، در هنگام دریافت تسهیلات می‌توانند به سادگی یک خرید اینترنتی، بخشی از دارایی سهام خود را به عنوان وثیقه در سامانه ثبت کنند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، اجرای این طرح را کمک به ثبات بازار سرمایه دانست و افزود: متقاضیان برای تأمین منابع مالی مورد نیاز خود، به جای فروش سهام می‌توانند آن را نزد بانک صادرات ایران به صورت آنلاین و الکترونیکی به وثیقه بگذارند. بدین ترتیب این سامانه به ثبات بازار سرمایه و کاهش خرید و فروش هیجانی در بورس کمک می‌کند.
ایمانی تاکید کرد: سامانه توثیق الکترونیکی سهام در مرحله اول برای تسهیلات خرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان عملیاتی شده است. با تکمیل این سامانه، همه دارایی‌های با ثبات، قابل وثیقه‌گذاری خواهند بود.
وی ادامه داد: با فراهم شدن امکان توثیق بیمه عمر، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر دارایی‌ها و ارائه این خدمت توسط بانک صادرات ایران به سایر مؤسسات اعتباری، متقاضیان به راحتی می‌توانند با توثیق الکترونیکی دارایی‌های خود، تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=71804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.