• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر

  • کد خبر : 77001
  • 19 شهریور 1402 - 12:20
درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر

معاون امور شهرداری های بانک شهر با اشاره به برگزاری های نشست های تخصصی میان این بانک و مدیریت شهرهای مختلف کشور به خصوص کلان شهرها، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد درک صحیحی میان بانک شهر و شهرداری ها برای رفع نیازها و استفاده از ظرفیت های یکدیگر هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، محسن رنجبر با اشاره به تشکیل و فعالیت معاونت امور شهرداری ها در بانک شهر، گفت: این معاونت با تدبیر مدیرعامل بانک و با هدف خدمات رسانی و حمایت از برنامه های شهرداری ها برای بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری به فعالیت پرداخته است.
رنجبر با بیان اینکه منابع شهرداری های کشور همانند هر کسب و کار دیگری طی چند سال اخیر با کاهش مواجه شده است، تصریح کرد: در همین راستا بانک شهر تلاش کرده است به عنوان مشاور مالی در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد تا استفاده آنها از ظرفیت های بازار پول و سرمایه شتاب گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سازوکار ارتباط و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری ها به درستی تعریف شده است، خاطرنشان ساخت: در دوره جدید مدیریتی در بانک شهر تلاش شده است، شهرداری ها از یک سازمان صرفا تسهیلات گیرنده از شبکه بانکی به یک سازمانی ارزش افزا برای شهر و شهروندان تبدیل شوند.
معاون امور شهرداری های بانک شهر با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نوین و متنوع شهری از سوی شهرداری ها توانسته شاخصه های کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشد، گفت: ما نیز در بانک شهر تلاش می کنیم با حمایت از این نهاد خدماتی و اجتماعی سطح رضایتمندی شهروندان را ارتقاء بخشیده و در ایجاد توسعه پایدار شهری نقشی مهم داشته باشیم.
رنجبر در پایان با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت روش های نوین تامین مالی همانند اوراق صکوک، اوراق اجاره و اوراق مرابحه در بانک شهر وجود دارد، تاکید کرد: قطعا با هم‌افزایی بیشتر، افزایش تعاملات دو سویه و تقویت همکاری مؤثر شهرداری ها و بانک شهر، خواهیم توانست ضمن ایجاد رشد و توسعه اقتصادی شهری شاهد خدمت رسانی شایسته به شهروندان در سراسر ایران اسلامی باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.