• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

درآمد ۸ هزار میلیارد تومانی “وپاسار” در آبان ماه

  • کد خبر : 81940
  • 19 آذر 1402 - 12:40
درآمد ۸ هزار میلیارد تومانی “وپاسار” در آبان ماه

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه آبان‌ماه‌۱۴۰۲ در کدال، درآمد شناسایی شده این بانک را نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که درآمد تسهیلات اعطایی بیشترین سهم درآمدی این بانک در آبان ماه را به خود اختصاص می‌دهد.

 بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۰‌آبان‌ماه‌۱۴۰۲ در کدال، ارقام مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، دریافت درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و درآمد سرمایه‌گذاری را ارائه می‌کند. 
بر اساس این گزارش، مجموع درآمد محقق شده از گزینه‌های مذکور، درآمدی معادل ۷٫۵۴۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد که درآمد تسهیلات اعطایی از این رقم معادل ۶٫۹۸۶ میلیارد تومان است. 
لازم به ذکر است که درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز رشد ۴۷‌درصدی داشته است.
وضعیت تسهیلات اعطایی از ارائه خدماتی مانند فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است. 
درآمد کارمزدها دومین و بیشترین گزینه درآمدی بانک پاسارگاد در آبان ماه بوده است، این درآمد در آبان ماه ۳۱۷ میلیارد تومان است و نسبت به مهرماه رشد درآمدی را در گزارش‌های کدال نشان می‌دهد.
درآمد سپرده‌گذاری گزینه دیگر درآمدی این بانک به شمار می رود و در آبان ماه رقم ۲۴۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است و نسبت به مهرماه نیز بانک پاسارگاد توانسته است درآمد بیشتری از سپرده گذاری کسب کند.
گفتنی است که مجموع درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلات اعطایی، دریافت درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد، درآمد اوراق بدهی و درآمد سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان دوره منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ (۸ ماهه سال جاری ) بیش از ۶۶ هزار میلیارد تومان برآورد می شود که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.
همچنین لازم به ذکر است که بانک پاسارگاد در نظر دارد سرمایه شرکت را از ۲۷۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریالی به مبلغ ۳۲۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریالی از محل آورده نقدی به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهد.

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد ” وپاسار” در شهریورماه ۱۴۰۲

منبع خبر: نبض بورس

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.