• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
3

دبیر اولی کارگروه مبارزه با پولشویی به سامان رسید

  • کد خبر : 89719
  • 09 خرداد 1403 - 16:02
دبیر اولی کارگروه مبارزه با پولشویی به سامان رسید

پژمان سیروس، مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شرکت بیمه سامان به انتخاب اعضا، به عنوان دبیر اول کارگروه مبارزه با پولشویی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، سندیکای بیمه گران ایران یک نهاد صنفی با عضویت ۴۰ شرکت بیمه‌ای کشور است و دارای ۱۸ کارگروه تخصصی است که هرکدام از آنها دارای دو دبیر بوده و با نظراعضای کارگروه ها انتخاب می شوند.

درهمین راستا روز۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری، انتخابات کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران به صورت آنلاین برگزار شد.

درنتیجه این انتخابات، پژمان سیروس، مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شرکت بیمه سامان به عنوان دبیراول کارگروه مبارزه با پولشویی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.

به‌ تازگی عملکرد پژمان سیروس، مدیر مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم شرکت بیمه سامان از سوی هادی خانی، معاون وزیر و رئیس و دبیر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تامین مالی تروریسم مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت بیمه سامان به عنوان اولین شرکت بیمه، نسبت به اجرای قانون و ایجاد مدیریت مبارزه با پولشویی، اقدام کرد و در اولین مرحله ازبازدیدهای دوره ای مرکز اطلاعات مالی، به عنوان شرکت پیشرو انتخاب و نتیجه آن طی گزارش کاملی با رتبه بالا ارزیابی شد که این موضوع منجر به تقدیر و تشکراز مجموعه بیمه سامان شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.