• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

خلق فرصت‌های بی‌نهایت سامسونگ برای ورزشکاران و طرفداران‌ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با شعار:تفکر باز همیشه برنده است

  • کد خبر : 83673
  • 25 دی 1402 - 17:03
خلق فرصت‌های بی‌نهایت سامسونگ برای ورزشکاران و طرفداران‌ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با شعار:تفکر باز همیشه برنده است

شرکت سامسونگ الکترونیکس به ‌عنوان شریک جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک، رویکرد خود برای رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ را با موضوع Open Always Wins معرفی کرد.

شعاری که بیانگر این باور سامسونگ است که با ذهن باز، هر تجربه جدیدی به یک دستاورد معنادار تبدیل می‌شود و چشم‌اندازهای تازه و امکانات نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این رویکرد به عنوان هسته اصلی برنامه سامسونگ برای رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ عمل کرده و در فعالیت‌های مختلف قبل و هنگام بازی‌ها، از طریق سفیران ورزشکار تیم گلکسی سامسونگ (که به‌تازگی معرفی شدند)، یادآوری می‌شود. 

استفانی چوی، معاون اجرایی و رییس بخش بازاریابی تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ در این باره گفت: «سامسونگ از زمان اولین حضورش در بازی‌های المپیک در سال ۱۹۸۸، حامی روح المپیک بوده و در مسیر ایجاد ارتباطات معنادار قدم برداشته است. در پاریس ۲۰۲۴، آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های سامسونگ، علاوه بر پشتیبانی از برگزاری بازی‌ها، کمک می‌کند تا وعده تبدیل مسابقات به بازترین و آزادترین بازی‌های تاریخ، محقق شود. شعار «تفکر باز همیشه برنده است» که بازتابنده ارزش‌های حاکم بر بازی‌هاست، در تمامی بخش‌هایی که سامسونگ حضور دارد، به شکل ویژه‌ای به نمایش در می‌آید».

در مسابقات المپیک امسال، اعضای تیم گلکسی سامسونگ به عنوان سخنگویان اصلی شعار «تفکر باز همیشه برنده است»، قرار است مسیر طی شده خود را به اشتراک بگذارند و با این کار نشان دهند که چگونه سامسونگ از طریق فناوری‌های نوین خود به ورزشکاران و طرفداران کمک می‌کند تا فرصت های جدیدی را ایجاد کنند.

هر یک از ورزشکاران تیم گلکسی سامسونگ، همچون اسکای براون، اسکیت‌برد مشهور بریتانیایی و سفیر قدیمی برند، به خوبی می‌دانند که چگونه ذهنیت باز شما را چه در ورزش و چه فراتر از آن به سوی پیروزی سوق می‌دهد.

تونی استنگت، رئیس رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ درباره این رویداد گفت: «سامسونگ، نزدیک به چهار دهه است که تجربه بازی‌های المپیک و پارالمپیک را برای جهانیان ارتقا داده است و از ورزشکاران حمایت می‌کند. ما به دنبال برگزاری رویدادی کاملا باز و آزاد هستیم و اطمینان داریم که در این راه سامسونگ می‌تواند با توجه به تفکر باز و فناوری‌های نوآورانه خود در حوزه موبایل، نقش اصلی را در مسابقات پاریس ۲۰۲۴ ایفا کند. ما در کنار یکدیگر و با افتخار، بازی‌های المپیک و پارالمپیک را برای ورزشکاران و طرفداران، به تجربه‌ای گیرا، الهام‌بخش و ارزشمند تبدیل خواهیم کرد».

تیم گلکسی سامسونگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تیم گلکسی سامسونگ با بیش از ۲۵ قهرمان المپیک و پارالمپیک در بازی‌های امسال حضور خواهد داشت. این ورزشکاران، اسکای براون، چهره مشهوراسکیت‌برد بریتانیا؛ کارولینا مارین، قهرمان بدمینتون اسپانیا؛ اورلین ژیرو، قهرمان اسکیت‌برد فرانسه؛ سانی چوی، ورزشکار آمریکایی رشته بریک‌دنس؛ یوهانس فلورز، دونده پارالمپیک آلمان و سون هیونگ‌مین چهره برجسته فوتبال کره جنوبی هستند. به زودی چهره‌های درخشان بیشتری نیز به این تیم اضافه خواهند شد. حضور پررنگ ورزشکارانی از رشته‌های جدیدی که به تازگی المپیکی شده‌اند، مانند: اسکیت‌برد، بریک‌دنس و موج‌سوای به نوعی بازتابنده ارزش‌های اصلی سامسونگ یعنی داشتن تفکر باز و خود بیانگری هم محسوب می‌شود. 

استفانی چوی در این مورد گفت : «ما مفتخریم که حامی این تیم شگفت‌انگیز و فوق‌العاده از ورزشکاران هستیم و ورود آنها را به خانواده سامسونگ خوشامد می‌گوییم. آنها نه تنها الهام‌بخش انسان‌ها در داخل و خارج از زمین بازی هستند؛ بلکه، تاثیر مثبتی بر اعضای جامعه خود و نسل بعدی می‌گذارند. ما مشتاقیم که در کنار تیم گلکسی سامسونگ، طرفداران سراسر جهان را به گشودن فرصت‌های جدید در زندگی روزمره خود ترغیب کنیم».

تیم سامسونگ همچنین میزبان افراد زیر است:

  • رایسا لیل، اسکیت‌برد باز ۱۵ ساله که جوان‌ترین شرکت‌کننده برزیلی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و برنده مدال نقره شد.
  • یری کیم، رقصنده بریک‌دنس از کره جنوبی که بر نقص شنوایی غلبه کرد و به اوج رسید.
  • جاگر ایتون، از ایالات متحده که از فرهنگ اسکیت‌برد با تفکر باز حمایت می‌کند.
  • موج‌سواران یوهان دفای از فرانسه، جان‌جان فلورانس از ایالات متحده و جک رابینسون از استرالیا که حامیان سرسخت حفاظت از اقیانوس هستند.
  • مدیسون د روزاریو از استرالیا و اوگو دیدیه از فرانسه، ورزشکاران پارالمپیکی که برای دسترس‌پذیری و فراگیری بیشتر ورزش در جامعه تلاش می‌کنند.

مدیسون دی روزاریو درباره حضور خود در این تیم گفت: «سامسونگ برای مدت طولانی بخشی از پارالمپیک بوده و یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در این مسابقات، همراهی با برندی است که احساس قدرتمند و خوبی نسبت به فعالیت‌های پارالمپیک دارد. در حال حاضر، فناوری نقش بزرگی در زندگی ما به ویژه در رشته‌های پارالمپیک و ورزش زنان ایفا می‌کند. توانایی برقراری ارتباط مستقیم با طرفداران، این حرکت را بسیار سریع‌تر از هر چیز دیگری پیش می‌برد».

یوهان دفای نیز اعلام کرد: «من بسیار خوشحالم که بخشی از تیم گلکسی سامسونگ هستم. شعار «تفکر باز همیشه برنده است»، آزاداندیشی و ذهن باز را یادآوری می‌کند که از طریق رقابت به دست می‌آید. گاهی برنده می‌شویم، گاهی می‌بازیم که بسیاری از جنبه‌های مختلف وجودمان را به چالش می‌کشد. ما در مورد اینکه چگونه می‌توانیم بهبود پیدا کنیم، فکر می‌کنیم و این نوعی ذهنیت باز است».

جاگر ایتون نیز گفت : «عضویت در تیم گلکسی سامسونگ برای من بسیار ارزشمند است. برای کسی که به شیوه‌ای متفاوت به اسکیت‌برد نزدیک می‌شود، اینکه بخشی از برندی باشد که همین کار را انجام می‌دهد، شگفت‌انگیز است. از نظر من، همه مردم مخاطب شعار «تفکر باز همیشه برنده است» هستند. فکر می‌کنم بازی‌های المپیک نه تنها زمان شگفت‌انگیزی برای جمع شدن مردم دور هم و تشویق کشورشان است؛ بلکه، فرصتی است برای من تا کاری را که دوست دارم در صحنه جهانی انجام بدهم. من همیشه در اسکیت‌برد می‌مانم؛ زیرا، معتقدم یکی از آزادانه‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان انجام داد».

در آینده خبرهای بیشتری از تیم گلکسی سامسونگ با محوریت شعار «تفکر باز همیشه برنده است»، در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام می‌شود. در ادامه نیز ورزشکاران دیگری به تیم گلکسی اضافه خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست کامل ورزشکاران تیم گلکسی سامسونگ به وبسایت https://news.samsung.com/global  مراجعه کنید. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.