• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

خرید ۵۵۰ واگن حمل بار از سوی چادرملو

  • کد خبر : 78054
  • 10 مهر 1402 - 11:43
خرید ۵۵۰ واگن حمل بار از سوی چادرملو

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید و نشست مشترک مدیران شرکت های بزرگ فولادی و رئیس هیات عامل ایمیدرو با مدیران گروه مپنا و شرکت واگن پارس ، با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیم و توسعه حمل نقل ریلی در شرکت چادرملو گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با درک ضرورت برخورداری از تجهیزات حمل و نقل ریلی در گام اول با خرید ۵۵۰ واگن باری برای خرید ۱۰ لوکوموتیو نیز برنامه ریزی کرده است .

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، مهندس طاهر زاده افزود: از مجموع واگنهای خریداری شده تاکنون ۳۵۰ واگن تحویل گردیده است و مابقی در سالجاری تحویل می گردد.
وی همچنین با بیان اینکه اولویت نخست چادرملو در خریدها، حمایت از تولید ملی است گفت : مذاکرات اولیه برای تامین ۱۰ لوکوموتیو دیگر در دست اقدام است .
مدیر عامل چادرملو تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت مجتمع معدن و مجتمع صنعتی چادرملو، استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی علاوه بر کاهش بار ترافیکی جاده ای در شرایط فعلی ، موجب کاهش هزینه ها ی حمل نیز می گردد .
گفتنی است، شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان در اواخرسال ۱۴۰۰ در هلدینگ چادرملو تاسیس گردید و در سال گذشته موفق گردید بیش از ۳ میلیون تن کنسانتره در مسیر حدود ۲۲۰حدود کیلومتری معدن تا مجتمع صنعتی چادرملو را جابجا نماید .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.