• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

5

خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان

  • کد خبر : 629
  • 26 مهر 1399 - 12:31
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان

انک ملی ایران به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، سرویس صدای راهنما و میانبرهای آسان ساز را روی دستگاه های BTM برای سرویس دهی به این دسته از مشتریان عزیز فعال کرده است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در کشور نابینا و ۶۰۰ هزار نفر کم بینا تخمین زده می‎شوند که بهره مندی این افراد از حقوق اجتماعی خود مانند دریافت خدمات بانکی یکی از دغدغه های مهم بانک ملی ایران است.بر همین اساس سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی دستگاه‌های خودپرداز هوشمند (BTM) فعال شده که این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.با این خدمت، امکان استفاده از عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا برای نابینایان فراهم شده است.لازم به ذکر است، BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف اصلی‌ آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال‌های مختلف است.به عبارت دیگر، دسترس‌پذیری کانال‌های مختلف بانکی برای اقشاری مانند نابینایان و کم‌بینایان که ممکن است به‌راحتی نتوانند از این کانال‌ها استفاده کنند از ویژگی‌های BTM است و این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی، کار مشتری را تسهیل و تسریع کند.روشندلان عزیز می‌توانند جهت استفاده از این سامانه، به خودپرداز هوشمند (BTM) مراجعه کرده و با انتخاب کدهای دستوری مختلف تعریف شده مانند دریافت وجه عدد ۱۲۰، دریافت مانده عدد ۱۳۰، انتقال وجه عدد ۱۴۰ و… که برای فرد خوانده می‎شود، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.