• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

حمایت و کمک های بانک ملی ایران به بیش از دو هزار شرکت دانش بنیان

  • کد خبر : 74208
  • 04 مرداد 1402 - 12:10
حمایت و کمک های بانک ملی ایران به بیش از دو هزار شرکت دانش بنیان

بانک ملی ایران در جهت حمایت از ایجاد و توسعه طرح‌های دانش بنیان و فناور در زیست ‌بوم نوآوری کشور طی سال گذشته و دو ماه نخست امسال به دو هزار و ۳۵۰ کسب و کار و شرکت های دانش بنیان اعتبار ویژه ای تخصیص داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مالی زیست‌ بوم نوآوری کشور با تامین و اختصاص بسته حمایتی و تنوع در سبد خدمات اعتباری و تسهیلاتی، سهم عمده و قابل توجهی در ارائه تسهیلات، خدمات و تامین مالی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان دارد تا جایی که طی سال گذشته و دو ماه نخست سال جدید به دو هزارو ۳۵۰ شرکت دانش بنیان بیش از ۱۲ همت تسهیلات پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران فقط طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال در مجموع اعتباری به ارزش ۱۹ هزار میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان تخصیص داده است .

این بانک با محور قرار دادن حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در سیاست ها و برنامه های خود در سال جاری قصد دارد تا این شرکت‌ها را تا رسیدن به سهیم شدن در تولید ناخالص ملی، تکمیل زنجیره ارزش، رشد ظرفیت ها در اقتصاد ملی، رونق تولید و اشتغال آفرینی بنگاه های اقتصادی دانش بنیان حمایت کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.