• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمایت همراه اول از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات

  • کد خبر : 83231
  • 17 دی 1402 - 9:49
حمایت همراه اول از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات

فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات با همراهی مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول اعلام شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با همراهی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در دی ماه ۱۴۰۲ اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات کرده است.

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با سرفصل یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر برگزار شده است.

محورهای اصلی این فراخوان شامل فناوری های نوظهور در ارتباطات نسل ۵ و ۶ (لایه های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیا، اتصال پذیری و هوشمندسازی، ارتباطات، توسعه راهکارهای هوشمند در تلکام، فناوری های ماهواره ای، امنیت سایبری و مخابرات نوری و کوآنتومی می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به نشانی https://noafarintech.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.