• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمایت همراه اول از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید

  • کد خبر : 86926
  • 23 اسفند 1402 - 12:05
حمایت همراه اول از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید

همراه اول برای حمایت از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید فراخوان داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان حمایت از طرح های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج) توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید کرده است.

این فراخوان به منظور پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی سازی در توسعه و تولید زیرساخت های حیاتی و گلوگاهی در لایه دسترسی شبکه، غلبه بر محدودیت های تحریمی، ایجاد زمینه های استقلال و اقتدار در توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین رونق کسب و کارهای مرتبط در سطح ملی اعلام شده است.

مخاطبین این فراخوان شرکت های فعال دانش بنیان و توانمندی هستند که دارای طرح‌ پیشنهادی با هدف رسیدن به سطح بلوغ فناوری ۴ به بالا بوده و تمرکز فراخوان از جهت موضوعی بر تجهیزات رادیویی در باند موج میلیمتری است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی https://mcino.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.