• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

حفر ۷۲ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۷ ماه نخست امسال

  • کد خبر : 1347
  • 05 آبان 1399 - 12:44
حفر ۷۲ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۷ ماه نخست امسال

۷۲ حلقه چاه نفت و گاز با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در هفت ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور حفر شد.

۷۲ حلقه چاه نفت و گاز با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در هفت ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور حفر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید اکبری، سرپرست معاونت عملیات حفاری این شرکت از حفر و تکمیل ۷۲ حلقه چاه نفت و گاز خبر داد و گفت: از این تعداد چاه، ۲۲ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۸ حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی بوده است.

وی افزود: ۵۶ حلقه از این تعداد چاه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، پنج حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل شرکت‌های متقاضی شده است.

سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان مهرماه امسال در نتیجه هم‌افزایی و همکاری مؤثر میان متخصصان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۳ حلقه چاه ۲۳۳ روز زودتر از برنامه به پایان رسید که ارزش اقتصادی بالایی دارد.

به گفته اکبری، هم‌اکنون کار جابه‌جایی ۱۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین در گستره عملیاتی استان‌های نفت‌خیز در حال انجام است. در ضمن در هفت ماه گذشته در مجموع، متراژ حفاری چاه‌ها به ۴۱ هزار و ۷۹۳ متر رسیده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=1347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.