• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور موثر بیمه سامان در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام

  • کد خبر : 82568
  • 03 دی 1402 - 14:54
حضور موثر بیمه سامان در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام

شرکت بیمه سامان همچون سال های گذشته، با هدف معرفی آخرین خدمات و محصولات خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضوری موثر دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شر کت یکی از اولین شرکت های بیمه ای است که در زمینه عرضه بیمه تجهیزات الکترونیک به صورت خاص و جامع فعالیت می کند و کامل‌ترین پوشش‌های بیمه ای را برای موبایل، تبلت، لپتاپ و تجهیزات الکترونیک در کشور ارائه می کند.

شرکت بیمه سامان به صورت تخصصی برروی بیمه تجهیزات الکترونیک، تحقیق و سرمایه‌گذاری کرده و گام‌های بزرگی را در جلب رضایت مشتریان برداشته است.

درهمین راستا شرکت بیمه سامان برای معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات خود در زمینه تجهیزات الکترونیک، حضوری فعال و موثر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزییات این خدمات و محصولات، از سوم تا پنجم دیماه با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۶ به غرفه شرکت بیمه سامان واقع در سال شماره ۶ غرفه ۸ مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=82568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.