• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

  • کد خبر : 84442
  • 10 بهمن 1402 - 9:59
حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز ، پتروشیمی و پالایش با حضور مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بانک توسعه صادرات ایران در این آیین که با حضور مدیران ارشد حوزه پتروشیمی ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل برخی از بانک‌های کشور برگزارشد ، مدیر عامل ، عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک توسعه صادرات ایران نیز حضور داشتند.
” اشاره به برخی از آمار و اطلاعات حوزه پتروشیمی ، نفت ، گاز و پالایش “، ” لزوم اصلاح قیمت‌ها ی مرتبط ” ، ” تجدید نظر اساسی در حکمرانی انرژی کشور با هدف ایجاد ارزش افروده و پایداری به تولید موثر”، ” تبدیل مساوات در انرژی به عدالت در توزیع و مصرف انرژی”، ” لزوم هوشمند سازی در تولید ، توزیع و مصرف انرژی” ، از جمله محورهای ارائه شده در سخنان زمانیان دبیر ستاد اقتصاددانش بنیان معاونت فناوری علمی ، فناوری ریاست جمهوری بود.
در این مراسم موسوی نایب رئیس انجمن ساتا هم بر ضرورت بهره گیری از انرژی‌های تجدید پذیر و پاک و جبران ناترازی انرژی باهدف کاهش آلاینده های گلخانه ای و زیست محیطی، تاکید کرد.
مهندس قنبری مدیرپشتیبانی و ساخت شرکت نفت هم از تعریف ۱۴پروژ مختلف باهدف افزایش سبد زنجیره تأمین حوزه انرژی خبر داد.
دبیرکل انجمن صنفی پالایش صنعت نفت با اعلان این نکته که زمانی اقتصاد کشور متحول خواهدشد که همه سود ببرند گفت : شرکت‌های پالایشگاه هها دارای مشکلات اساسی ازجمله فرار نیروی انسانی متخصص و کمبود اعتبار لازم برای سرمایه گذاری طرحهای توسعه ای هستند و با این مشکلات تحقق اهداف و تعهدات پیش بینی امکان‌پذیر نیست.
حکمرانی و حاکمیت ایجاب می کند که باهمه به عدالت رفتارشود.
مهندس ثقفی رئیس هیات مدیره سازندگان تجهیزات نفتی نیز بر حل نشدن برخی از موارد مانند بحثهای مالیات، تامین اجتماعی، قانون کار و تامین مالی و نیروی انسانی برای تولیدکنندگان و تجهیزات نام برد.‌
مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،
انتطار این است که همه در کنار هم باشیم و در این نگاه باید تحمل و حمایت بیشتری داشته باشیم.و برای این منظور باید ارتباطات و نشست‌ها بیشتر شود.
یکی از دلایل اصلی ناترازی های انرژی، مصرف بیش ازاندازه است و باید ساختارها اصلاح و کیفیت تقویت شود.
حمایت از این بخش وجود دارد و باید ارتباطات تقویت شود تا دغدغه ها با هدف افزایش یود و اشتعال و حمایت از بخش خصوصی برطرف شود.

ادیانی معاون تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با استقبال از طرح ایده های نوین توسط شرکت‌ها و تولید کنندگان گفت ؛ با اجرای ایده های خلاقانه می‌توان به تحرک و پویایی صنعت نفت امیدوار بود .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.