• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان سمنان

  • کد خبر : 75494
  • 27 مرداد 1402 - 8:45
حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان سمنان

دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدارهایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیر سرپرستی سمنان در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد استان ارائه داده و مدیرعامل پس از استماع وضعیت عملکرد سرپرستی نکاتی ارزشمند پیرامون بهبود وضعیت موجود مطرح کردند.

دکتر آقادادی برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و بر گام نهادن در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمودند.

ایشان ضمن اشاره به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲، ارائه خدمات آنلاین را موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت دانسته و این سطح مناسب فروش را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان نمودند و در ادامه با شنیدن دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و همکاران پاسخگوی سوالات آنان بودند.

از دیدگاه وی کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیندهای طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و حائز اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

دکتر آقادادی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و شبکه فروش ابراز امیدواری نمودند با تلاش و همکاری تمامی کارکنان روند رشد و توسعه بیمه کوثر مطابق با برنامه‌ها ادامه دار باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.