• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

حضور فعال ساپکو در نمایشگاه قطعات مازندران

  • کد خبر : 83478
  • 20 دی 1402 - 20:12
حضور فعال ساپکو در نمایشگاه قطعات مازندران

شرکت ساپکو، در ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو مازندران حضور فعالی دارد و در نخستین روز این نمایشگاه، مدیرعامل این شرکت با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور نشست مشترکی را با تمرکز بر بهره‌مندی از ظرفیت قطعه‌سازان مازندرانی برگزار کرد.

شرکت ساپکو، در ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو مازندران حضور فعالی دارد و در نخستین روز این نمایشگاه، مدیرعامل این شرکت با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور نشست مشترکی را با تمرکز بر بهره‌مندی از ظرفیت قطعه‌سازان مازندرانی برگزار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- هم‌زمان با افتتاح و آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو مازندران، مدیرعامل ساپکو در نشست مشترک با هیات ‌مدیره انجمن همگن قطعه‌سازی کشور، با تاکید بر ورود گسترده‌ و فعالانه سازندگان مازندران به موضوع تامین، خواستار همکاری سازندگان در راستای رعایت استانداردهای سازمان استاندارد برای تست خودرو شد.
کیانوش پورمجیب در این نشست، با اشاره به عدم شناخت منتقدان از جایگاه صنعت خودروی کشور و ایجاد هجمه‌ علیه آن در فضای رسانه‌ای، خواستار وحدت آرای انجمن های تخصصی حوزه قطعه و خودرو و تشکیل کارگروه‌های تخصصی رسانه‌ای مشترک میان خودروساز و نمایندگان انجمن های مرتبط به منظور تبیین و بهبود تصویر صنعت خودروی کشور در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور شد.
وی با اشاره به ضرورت هم‌گرایی بیش‌تر قطعه‌سازان و گروه‌ صنعتی ایران خودرو، تنها راه برون‌ رفت از مشکلات کنونی صنعت خودرو را پذیرش یک راهبری فکری در این صنعت دانست که زمینه‌ساز ایجاد اقتدار، وحدت و انسجام بیش ‌از‌ پیش زنجیره تامین، انجمن‌ها و خودروسازان در مسیر حل چالش‌ها شود و ضامن تدوین و پی‌گیری برنامه‌های راهبردی با افق طولانی ‌مدت به منظور پیشرفت صنعت خودرو باشد.
مدیرعامل ساپکو درخصوص نحوه پرداخت بدهی قطعه‌سازان و تسویه با فولاد مبارکه و پتروشیمی‌ها تصریح کرد: نقدینگی خودروسازان با توجه به قیمت‌گذاری دستوری و محدودیت‌های جدید بانکی پاسخ‌گوی کامل مطالبات نیست و باید از روش‌های گوناگون نظیر اوراق گام، خرید دین و SCF، تعاملات مالی سازندگان و خودروسازان تداوم یابد.
در این نشست، سازندگان ضمن اعلام رضایت از تخصیص و توزیع عادلانه منابع مالی، مساعدت در زمینه هزینه حمل بدون لحاظ هزینه بیمه در قراردادهای فی مابین با ساپکو را مثبت ارزیابی کردند.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات لوازم و مجموعه‌های خودرو مازندران با حضور بیش از ۵۷ شرکت و با رویکرد معرفی توانمندی‌ها و دستاوردها در تولید و‌ تامین و داخلی‌سازی به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع در دو سالن افرا و توسکا به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ دی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است و شرکت ساپکو حضور فعالی در این نمایشگاه دارد. 
این نمایشگاه روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام تقوی رییس مجمع نمایندگان تهران و مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت، حجت‌الاسلام معلمی، نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عزت الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اردشیر امینی، قائم ‌مقام مدیرعامل ایران خودرو در فروش و بازاریابی، کیانوش پورمجیب، مدیرعامل شرکت ساپکو، محمدرضا نجفی‌منش، رییس انجمن همگن قطعه‌سازی و همچنین جانشین استاندار مازندران افتتاح شد. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.