• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور شرکت آسان پرداخت در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

  • کد خبر : 82277
  • 27 آذر 1402 - 13:55
حضور شرکت آسان پرداخت در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

شرکت آسان پرداخت پرشین، ارایه‌دهنده خدمات پرداخت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran retail show) حضور خواهد یافت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین، حضور در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو با هدف معرفی توانمندی‌ها و فناوری‌های نوین این مجموعه در صنعت خرده‌فروشی انجام می‌گیرد. همچنین، شرکت نگین رایان ساتراپ از زیرمجموعه‌های آسان پرداخت پرشین، نیز با هدف معرفی راهکارهای نرم‌افزاری برای صنعت خرده‌فروشی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته، در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور اثرگذار بوده و فرصتی ایجاد می‌کند تا شرکت‌های فعال در صنعت خرده‌فروشی با یکدیگر آشنا شوند و علاوه بر ارایه محصولات و خدمات خود، با مشتریان جدید نیز ارتباط برقرار کنند.

بر اساس این گزارش، پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو از روز شنبه مورخ ۲ دی ماه تا روز سه‌شنبه مورخ ۵ دی ماه سال جاری (۲۳ تا ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳) با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه آسان پرداخت و ساتراپ در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو، با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به سالن شماره ۳۵ غرفه E1 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=82277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.