• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

جوایز ارزنده با خرید از طریق کارتخوان ها و درگاه های بانک ملی ایران

  • کد خبر : 85392
  • 24 بهمن 1402 - 22:56
جوایز ارزنده با خرید از طریق کارتخوان ها و درگاه های بانک ملی ایران

دارندگان کارت های فعال در شبکه بانکی کشور و پذیرندگانی که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت آنها به حساب های بانک ملی ایران متصل است می توانند در جشنواره «پذیرنده ملی» شرکت کنند و از جوایز ارزنده این جشنواره برخوردار شوند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،در این جشنواره که از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) در این جشنواره شرکت کنند و علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه ۱۰ میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.

همه مشتریان با هر یک از کارت‌های فعال در شبکه بانکی، شانس برخورداری از ۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی(در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی؛سداد و به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز یا به عبارت دیگر هر ۱۰۰ هزار تومان  یک امتیاز) را در هر ماه دارند.

مشتریان گرامی برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.