• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

جهاد تبیین راهبردی برای معرفی دستاوردهای اقتصادی است

  • کد خبر : 85055
  • 18 بهمن 1402 - 13:10
جهاد تبیین راهبردی برای معرفی دستاوردهای اقتصادی است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت جهاد تبیین راهبردی برای معرفی دستاوردهای اقتصادی است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای با موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و مردمی، تمامی امکانات و اختیارات خود را برای خدمت رسانی به عموم مردم قرار داده است.
شیخ حسینی در این رویداد که با ارائه مباحث تحلیلی از سوی محمد وحدتی مشاور وزیر در امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود خاطر نشان کرد: در حوزه تخصصی وزارتخانه و بانک باید اذعان نماییم مقامات دولت اعم از رییس محترم جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتقاد وافر به حوزه تعاون دارند و شاهد دستاوردهای مناسبی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور هستیم.
این مقام بانکی افزود: دهه فجر فرصتی برای بررسی دستاوردها و خدمات ارزنده دولت در حوزه های مختلف است. همزمان با وقوع انقلاب اسلامی شاهد حرکت های اصیل مردمی در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مردمی بوده ایم و از وظایف اصلی مدیران این است که حضور و نقش آفرینی مردم را در اقتصاد و اجتماع تسهیل نمایند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح نمود: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده اصلی نظام، نمونه اصلی و الگوی راستین مدیریتی است، ایشان در تمامی ابعاد مدیریتی از جمله انتصابات، راهبری، هماهنگی و انگیزه بخشی در بالاترین سطح قرار دارند و نگاه راهبردی در پیشبرد مسائل دارند.
وی بیان داشت: تقویت ارتباطات مردمی دولت از مهمترین ویژگی های دولتمردان بوده است و در سفرهای استانی نیز میزهای خدمت در جهت پاسخگویی به مراجعین مردمی برپا گردیده و مردم عزیز بدون واسطه نسبت به طرح مشکلات و بیان مسائل و نیازها و پیشنهادها و انتقادها اقدام می‌نمایند.
شیخ حسینی گفت: ابزارهای رسانه ای و اطلاع رسانی بخشی از مساله مهم جهاد تبیین است، ضرورت دارد تمامی اقدامات موثر و خدمات ارزنده دولت و نظام در طرحهای عمرانی، ایجاد زیرساخت‌ها، راه‌اندازی واحدهای تولیدی، خدمات و حمایت‌های اجتماعی به نحو موثری به عموم اطلاع رسانی شود، راهبردها و راهکارهایی که دولت برای ارتقای شاخص های اقتصادی در پیش گرفته است برای مردم تبیین شود و مردم نیز با آگاهی و هوشیاری و بینش کامل اجتماعی و اقتصادی، دولتمردان را در حل مشکلات و انسجام بخشی به اقتصاد و تداوم پیشرفت های اقتصادی یاری دهند.
این مقام بانکی یادآور شد: بانک توسعه تعاون خود را متعهد به جهاد تبیین می‌داند، جهاد تبیین یکی از راهبردهای هفت‌گانه بانک است، بانک همواره در مسیر مصوبات و برنامه های دولت حرکت نموده است و تمامی امکانات و سرمایه بانک برای پیشرفت اقتصادی کشور و تحقق برنامه های دولت در حوزه تعاون بکار گرفته شده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: آقای وحدتی مباحث تحلیلی و روشنگرانه با رویکرد تاریخی و عقیدتی در این جلسه مطرح نمودند و بر همه دلسوزان این نظام و کشور لازم است تا در رفع شبهات و تبیین دستاوردها نهایت اهتمام را داشته باشند.
محمد وحدتی مشاور وزیر و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای مبارک در عصر حاضر بوده است که با رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست و به فرماندهی مقام معظم رهبری به حرکت پرثمر خود ادامه داده است.
وی افزود: جهاد تبیین هیچگاه به دنبال نادیده گرفتن مشکلات و کاستی ها نبوده است، بلکه ارائه مطالب مستند، این شرایط را فراهم می آورد تا مخاطب نگاه منطقی و واقع بینانه به وقایع و رخدادها داشته باشد.
وحدتی خاطر نشان کرد: ابزارهای رسانه ای کشورهای متخاصم در پی این هستند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند، جهاد تبیین راهبردی برای بیان حقایق و معارف و آموزه های ناب است.
در این مراسم سیدعلی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی به ارائه گزارش در خصوص برخی اقدامات بانک توسعه تعاون در خصوص جهاد تبیین پرداخت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.