• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

  • کد خبر : 8841
  • 18 بهمن 1399 - 15:59
جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد شعب استان تهران با هدف ارائه راهکار جهت استفاده بهینه و حداکثری در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال جاری با حضور مدیر، معاونان و یازده رئیس شعبه این مدیریت در ساختمان یوسف‌آباد برگزار شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی: در این جلسه عملکرد شعب در تمامی موارد اعم از جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبار اسنادی و خدمات بانکداری مدرن و طرح وصول مطالبات فجر در دستور کار و بررسی قرار گرفت؛ همچنین راه‌های تحقق طرح‌های ابلاغی نظیر طرح شعب پیشرو، طرح پیشاهنگ و طرح خدمات کارمزدی بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه پیشنهاد شد.تأکید بر استفاده بهینه از فرصت باقی‌مانده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده سال جاری، یکی دیگر از موضوعات محوری و پراهمیت مطرح‌شده در این جلسه بود.مدیران ارشد استان تهران در این جلسه بر لزوم برنامه‌ریزی مدون و حساب‌شده جهت مشارکت بیشتر و تلاش مضاعف تمامی کارکنان شعبه در تحقق اهداف ابلاغی تأکید کردند. مرحله دوم مسابقه بخشنامه خوانی، توصیه جهت بهبود ترکیب منابع و جذب مشتریان حقوقی، پایش و کنترل دستگاه‌های پوز مشتریان و پیگیری دستگاه صفر و کم تراکنش از دیگر مواردی بود که در جلسه بررسی عملکرد به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد. در پایان نیز مسؤولان شعب دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=8841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.