• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد

  • کد خبر : 50063
  • 28 تیر 1401 - 11:45
جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد

در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار شد، جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق به شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اهدا شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی، همزمان با بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

عملکرد رفاه بی‌نظیر بود

اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.

کمپین برای مادران در بخش برترین‌های حوزه ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.

پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بسته‌های غذایی به مادران شیرده و کم‌بضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بی‌سابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.

اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامه‌ای دیگر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اهدا گردید.

رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.

همچنین رفاه با آغاز به‌کار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاه‌های رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاه‌مارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.

گفتنی است، این تندیس‌ها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=50063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.