• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

جزییات پرداخت تسهیلات مسکن حمایتی، بافت فرسوده و فرزندآوری در منطقه مرکز تهران

  • کد خبر : 86253
  • 12 اسفند 1402 - 15:27
جزییات پرداخت تسهیلات مسکن حمایتی، بافت فرسوده و فرزندآوری در منطقه مرکز تهران

مدیر شعب منطقه مرکز تهران ضمن اعلام تامین مالی بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی در منطقه مرکز تهران، آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر، بافت فرسوده، فرزندآوری و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را در منطقه مرکز تهران تشریح‌ کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  بانک مسکن ـ هیبنا، مجید امیری با اشاره به عملکرد این مدیریت در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: از مجموع قراردادهای منعقده در این منطقه ۴ فقره قرارداد مربوط به ساخت ۸۸۲ واحد به مبلغ ۴،۲۲۱ میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های ملی بر اساس قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی و تعداد ۹۹ فقره قرارداد مربوط به ساخت ۱۸۱۹ واحد به مبلغ ۷،۲۷۸ میلیارد ریال توسط خود مالکین است.
مدیرشعب منطقه مرکز تهران اظهار داشت: ۱۹ شعبه از ۶۱ شعبه این منطقه در بخش طرح نهضت ملی مسکن در حال پرداخت تسهیلات است، که ۹ شعبه در شهر تهران و ۱۰ شعبه در محدوده حوزه جنوب استان تهران در این بخش مشغول به ارائه خدمات هستند.
به گفته مدیر شعب منطقه مرکز تهران، بیشترین میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ۷۹ تا۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تخمین زده شده است.
تعیین تکلیف بیش از ۶۶ هزار واحد مسکن مهر
امیری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مدیریت منطقه مرکز تهران در بخش پروژه‌های طرح مسکن مهر نیز گفت: در این مدیریت از ابتدای طرح مسکن مهر تعداد ۶۸ هزار و پانصد و پنجاه و هشت واحد مسکونی مسکن مهر قرارداد منعقده شده و تا پایان دی ماه امسال ۶۶ هزار و دویست و هجده واحد تعیین تکلیف شده است .
جزییات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
امیری اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه امسال، تعداد ۴۴۵ فقره به مبلغ بیش از ۸۹۱ میلیارد ریال و همچنین تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه امسال، به تعداد ۴۲۵ فقره و به مبلغ بیش از ۲۴۹ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
پرداخت تسهیلات ۳،۷۰۰ میلیارد ریالی بافت فرسوده
مدیر شعب منطقه مرکز تهران در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات بافت فرسوده گفت : این مدیریت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مقطع پایان بهمن ماه امسال جهت ۱۳۲۱ واحد مسکونی در قالب ۲۰۸ پروژه قرارداد منعقد و بیش از ۳،۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این منطقه پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.