• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

جذب تماشاگران حاضر در نمایشگاه CES 2024  با ارائه تجربه‌ای فراگیر در بخش webOS غرفه ال‌جی

  • کد خبر : 83585
  • 24 دی 1402 - 11:49
جذب تماشاگران حاضر در نمایشگاه CES 2024  با ارائه تجربه‌ای فراگیر در بخش webOS غرفه ال‌جی

ال‌جی ۱۰ سالگی webOS را با ارائه تجربه‌های فراگیر از سریال در نوبت پخش Masters of the Air شبکه Apple TV+ و محتواهای جذاب دیگر جشن می‌گیرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در قسمت webOS غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2024 با تجربه‌های سرگرم‌کننده و خیره‌کننده متعدد از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند. شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی با میراثی غنی از اجرای نصب‌های خیره‌کننده نمایشگرهای با کیفیت OLED به بازتعریف خود به عنوان یک قطب قدرتمند در زمینه رسانه و سرگرمی ادامه می‌دهد. پلتفرم  webOتلویزیون هوشمند در راستای چشم‌انداز تغییر ماهیت این شرکت، به تصاویر فراگیر و روایت‌های الهام‌بخش روح زندگی می‌بخشد.    

پلتفرم webOS به لطف وجود نمایشگرهای پرشمار OLED با آرایشی چشمگیر بازدیدکنندگان را در دنیای بی انتهایی از سرگرمی غرق می‌کنند و هر لحظه را با کیفیت تصویر بی‌رقیب و فرم‌های ظاهری منحصر به فرد تلویزیون‌های OLED زنده‌تر و پرشورتر می‌کند. این تجربه گیرا تعهد ال‌جی به پیشبرد مرزهای فن‌آوری و فراهم کردن تجربه کاربری سرگرمی را برجسته می‌کند. 

قسمت webOS بازدیدکنندگان را به کشف دنیای سرگرمی‌های مبتنی بر پلتفرم webOS دعوت می‌کند. در این قسمت از میهمانان با مجموعه گسترده‌ای از کلیپ‌های ویدئویی از ژانرهای متنوع که توسط شرکای تأمین محتوای شرکت تهیه شده‌اند پذیرایی می‌شود. از جمله موارد برجسته در این بخش می‌توان به تجربه انحصاری ” Masters of the Air” ، سریال‌ اکشن حماسی Apple TV+ که بسیاری از تماشاگران منتظرش هستند، تولید شده توسط استیون اسپیلبرگ، تام هنکس و گری گوتزمن اشاره کرد. پیش‌نمایش تحسین ‌برانگیز این سریال بینندگان را با جلوه‌های بصری، صدای پس‌زمینه پویا و انفجاری وسوسه می‌کند. ”  Masters of the Air ”  در ابتدا در تاریخ ۲۶ ژانویه از طریق Apple TV+ پخش خواهد شد و پس از آن در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از طریق اپلیکیشن Apple TV برای تماشا در دسترس قرار خواهد گرفت.

مخاطبین در بازسازی لایو اکشن ”  The Little Mermaid ”  که هم اکنون از شبکه Disney+ در حال پخش است با تصاویری چشمگیر و داستان‌سرایی مسحور کننده که داستان یک پری دریایی زیبا و شجاع و تشنه ماجراجویی را روایت می‌کند و توسط فیلم‌ساز مشهور راب مارشال خلق شده است مسحور خواهند شد. در نمایشگرهای OLED فیلمبرداری فوق‌العاده با امواجی که به آرامی روی پاها می‌چرخند و صداهای آرامش‌بخش اقیانوس در پس‌زمینه، بینندگان را به ساحل دریا می‌برد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با کلیپ‌های هیجان‌انگیز سریال ” Rebel Moon ”  از شبکه نتفلیکس که در دسامبر گذشته منتشر شد و اوج سریال ” Star Trek: Discovery ”  از Paramount+ که افراد بسیاری منتظرش هستند یک کاوش بسیار جذاب در فضا را تجربه کنند. این ویدئوها با ارائه نیم نگاهی جذاب به سیارات ناشناخته و مناظر ماورائی، رویارویی بی‌سابقه‌ای با مرزهای کیهانی و نبردهای فضایی پیچیده را وعده می‌دهند. 

در قسمت webOS Zone داستان‌های تخیلی‌ای نیز ارائه می‌شوند که مطمئناً عاشقان ماجراجویی را مجذوب خود می‌کنند. صحنه‌هایی از ” ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت”  از Prime Video تماشاگران را به قدم گذاشتن در منظره حماسی سرزمین میانی دعوت می‌کند تا جذابیت مقاومت‌ناپذیر اکشن گسترده، سفرهای دلخراش و ظهور یکی از بزرگترین اشرار تمام دوران‌ها یعنی ارباب تاریکی سائرون را احساس کنند.

به علاوه، علاقه‌مندان به گیم‌های مبارزه‌ای می‌توانند از کلیپی از Tekken 8 که قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شود و انتظار می‌رود یکی از بهترین گیم‌های امسال در این ژانر باشد لذت ببرند.

پلتفرم webOS ال‌جی که در سال ۲۰۱۴ پایه‌گذاری شد با سیر تکاملی و گسترش مستمر پایگاه کاربری خود به یک پلتفرم پیشگام جهانی و یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند تبدیل شده است. این شرکت برای ارائه مجموعه منتخب اغناء‌کننده‌ای از محتواها برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر جهان شراکت ارزشمند خود را با بیش از ۳۵۰۰ تأمین‌کننده محتوا حفظ می‌کند تا مجموعه هر چه گسترده‌تری از محتواها را برای کاربران فراهم کند. ال‌جی با تعهدی به طول یک دهه در حفظ روابط قوی با شرکای شبکه‌های پخش محتوا تجربه سرگرمی‌های خانگی را برای میلیون‌ها نفر از مشتریان خود در سراسر جهان بهبود بخشیده است.

ال‌جی به حفظ برتری و پیشگامی خود در قلمرو تجربه‌های کاربری تماشا با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و مدیریت محتوا تعهد دارد. ال‌جی تلاش می‌کند با تکامل پیوسته  webOS زندگی افراد را با ارائه سرگرمی‌های بی انتها و الهام‌بخش غنی‌تر کند.

قسمت با شکوه webOS zone ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه در غرفه نمایشگاهی این شرکت (#۱۶۰۰۸، مرکز همایش‌های لاس وگاس) قابل بازدید است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات رونمایی شده توسط ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 لطفا از CES 2024 Press Kit بازدید فرمائید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.