• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ثبت بهترین عملکرد ضریب خسارت «درمان» برای بیمه آسماری

  • کد خبر : 79491
  • 08 آبان 1402 - 12:00
ثبت بهترین عملکرد ضریب خسارت «درمان» برای بیمه آسماری

مدیر شبکه فروش شرکت بیمه آسماری با اعلام این که «بهترین عملکرد از حیث ضریب خسارت رشته درمان در صنعت بیمه متعلق به شرکت بیمه آسماری است»، نسبت به افزایش ضریب خسارت این رشته در صنعت بیمه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، الهام جلوی با بیان این که افزایش تعرفه‌های درمان در سال‌های اخیر موجب گرایش بیشتر آحاد جامعه به داشتن پوشش بیمه درمان شده است، گفت: همین رویه باعث شده است که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها، این مقوله را به عنوان یک مزیت رفاهی برای نیروی انسانی خود در نظر بگیرند.
وی افزود: گواه این مطلب، رشد ۱۱.۷ درصدی تعداد بیمه‌شدگان بیمه‌های درمان تکمیلی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل بوده است.
او با اشاره به این که آمار رسمی نشان می دهد ضریب خسارت صنعت در رشته درمان برای سال ۱۴۰۰ معادل ۱۱۳ درصد بوده است، اظهار کرد: متاسفانه این شاخص در برخی شرکت‌های بیمه تا ۱۴۵ درصد نیز محاسبه شده که بسیار نگران کننده است.
جلوی افزود: با وجود اینکه سهم بسزایی از پورتفوی شرکت بیمه آسماری به بیمه‌های درمان انفرادی تخصیص یافته، اما این شرکت بهترین عملکرد را از حیث ضریب خسارت در صنعت بیمه داشته و تنها شرکتی است که نصاب مقرر در ماده ۶ آیین نامه شماره ۹۴ شورای عالی بیمه را رعایت کرده است.
مدیر شبکه فروش شرکت بیمه آسماری، مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در این دستاورد را سیاست شرکت بیمه آسماری مبنی بر نفوذ به بازار از طریق ارائه خدمات مناسب و نه ارزان فروشی دانست و افزود: رفتار مشتریان بالقوه در انتخاب بیمه‌گر نیز قابل تامل است، چون تعداد زیادی از آنها دریافت خدمات مناسب را به بهای پرداخت حق بیمه بالاتر انتخاب کرده اند و نسبت تمدیدی مناسب بیمه نامه‌های صادره، نشان از رضایت مشتریان و وفاداری آنها به بیمه آسماری است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.