• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تولید شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری ۳۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 77860
  • 06 مهر 1402 - 20:59
تولید شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری ۳۶ درصد افزایش یافت

تولید۶ماهه ابتدای امسال شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته به ۱۶۳ هزار تن رسید.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با اعلام این خبر ضمن قدردانی از حمایت های شرکت فولاد مبارکه و هیات مدیره شرکت گفت: افزایش تولید کارخانه ورق خودرو از ابتدای احداث تا کنون بی سابقه بوده است که این موفقیت را مرهون تلاش دلسوزانه ، پیگیری و خلاقیت کارکنان شرکت می دانم.

حمید شجاعی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردید اظهار داشت: تلاش های فراوان کارکنان شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری برای ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور افزایش تولید و محقق شدن شعار سال انجام شد که خوشبختانه به ثمر نشست .

شجاعی بیان داشت: شرکت ورق خودرو از ابتدای سال رکوردهای قابل توجهی در تولید ثبت کرده است که با برنامه ریزی دقیق و اخذ تصمیمات هوشمندانه در خط تولید ، رکوردافزایش تولید در شش ماه ابتدایی امسال نیز ادامه پیدا کرد. وی تصریح کرد: گریدهای ورق گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو از نوع ویژه می باشد که حدود ۷۰ درصد محصولات شرکت در شش ماهه اول در صنعت خودرو سازی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری معتقد است که اگر محدودیتهای تامین ورق خام و انرژی نبود تولید ۶ماهه ابتدایی امسال حدودا به ۱۸۵هزار تن می رسید . شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه است‌.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.