• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
2

تولید انبوه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی خودروهای مدرن در ایران‌خودرو

  • کد خبر : 89589
  • 06 خرداد 1403 - 11:15
تولید انبوه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی خودروهای مدرن در ایران‌خودرو

مدیرعامل مهرکام پارس از آغاز تولید انبوه قطعات تزیینی ری‌را در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- علی ارضی فرد با بیان این‌که با فناوری و تکنولوژی جدید، قطعات تزیینی هر خودروی نسل جدیدی را طراحی و تولید می‌کنیم، اظهار کرد: مهرکام پارس برای ساخت و تولید مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی ری‌را محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از ده‌ها دستگاه با فناوری نوین جهانی و ده ها قالب با تکنولوژی جدید بهره می برد.
وی افزود: مهرکام پارس با دانش و توانمندی که متخصصان و فناوری و تکنولوژی جدید، به راحتی می‌تواند مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی هرخودرویی متعلق به نسل جدید، به‌ویژه خودروهای برقی را طراحی و تولید کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، وی با اعلام این‌که تولید انبوه مجموعه قطعات داشبورد، کنسول، سپر، قاب ستون، فینیشر و اسپویلر ری‌را به‌زودی در شرکت مهرکام پارس آغاز می‌شود، افزود: بیش از ۹۰ درصد این قطعات را با مواد اولیه داخل کشور تولید می‌شود.
ارضی‌فرد گفت: اقداماتی را نیز برای سایر محصولات مهرکام پارس از جمله ساخت صندلی‌های هایما و طرحی و تولید سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دنا انجام داده‌ایم. 
ارضی فرد خاطر نشان کرد: با تجهیز شرکت مهرکام پارس به امکانات جدید، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، امکان پاسخ‌گویی سریع‌تر به نیازهای مشتریان فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.