• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

توضیحات بانک پاسارگاد در مورد اخبار منتشر شده پیرامون املاک مسکونی تحت تملک این بانک

  • کد خبر : 79846
  • 15 آبان 1402 - 0:21
توضیحات بانک پاسارگاد در مورد اخبار منتشر شده پیرامون املاک مسکونی تحت تملک این بانک

با عنایت به اخبار منتشره پیرامون املاک مسکونی تحت تملک بانک پاسارگاد، موارد زیر را به استحضار هموطنان عزیز می رساند.

۱٫ رویکرد بانک پاسارگاد همواره حمایت از تولید و فعالان حوزه صنعت و معدن، فناوری اطلاعات، نفت و گاز و انرژی، سلامت و درمان و … بوده و تمرکز بر فعالیت های ساختمانی جزء رویکردهای اصلی بانک پاسارگاد قرار نگرفته است. تنها استثنای این حوزه بازسازی بافت فرسوده طبق مصوبه هیات محترم وزیران، در مواردی همچون اطراف حرم شریف رضوی است. بررسی ساختار گروه مالی پاسارگاد و حضور شرکت های حوزه معدن، انرژی، فناوری اطلاعات و … نیز موید این مطلب می باشد. 
۲٫ بررسی تعداد املاک خالی بانک پاسارگاد در سامانه ملی املاک و اسکان کشور نشان می دهد که ۱۲ ملک خالی در سامانه مذکور به نام بانک پاسارگاد ذکر گردیده و در مقایسه با آمار اعلامی بسیار متفاوت می باشد. از سوی دیگر برخی از ۱۲ ملک مذکور واگذار گردیده و اقدامات لازم برای اصلاح اطلاعات در سامانه حال انجام است.
۳٫ بررسی عملکرد بانک پاسارگاد در اموال تملیکی نشان می دهد که تعداد املاک در دست اقدام حقوقی ۹۴ مورد می باشد. لازم به ذکر است که با توجه به مشکلات متعدد مانند وجود متصرف و عدم تخلیه واحد مسکونی، توقف قضایی، مذاکره بانک و مشتری برای اقاله املاک و … فرآیند قابل فروش شدن املاک زمان بر بوده و از طرفی با ورود موارد جدید، بصورت مستمر تعدادی از واحدهای تملیکی در دفاتر بانک ها منعکس می باشد.
۴٫ بانک پاسارگاد از طریق شرکت های زیرمجموعه خود هر سه ماه یکبار اقدام به برگزاری مزایده فروش املاک می نماید که از ابتدای سال جاری نیز تا کنون ۲ بار مزایده مذکور برگزار گردیده و املاک مورد نظر به متقاضیان واگذار شده است.
۵٫ با توجه به اهمیت اخبار منتشره درخصوص فعالیت های بانک ها و به منظور آگاهی دقیق  ملت شریف ایران از عملکرد شبکه بانکی کشور انتظار می رود، فعالان حوزه خبری در انتشار اخبار با دقت نظر کامل اقدام نموده و از ارائه اطلاعاتی که ابعاد آنها مورد بررسی قرار نگرفته است، پرهیز فرمایند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.