• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تمرکز شرکت های بیمه به کمک اقتصاد دیجیتالی بر بهبود تجربه مشتریان خود

  • کد خبر : 60346
  • 26 آذر 1401 - 9:36
تمرکز شرکت های بیمه به کمک اقتصاد دیجیتالی بر بهبود تجربه مشتریان خود

اقتصاد دیجیتالی با کاربرد فراگیر فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد اقتصادی همچون شکل گیری دولت الکترونیکی، نقش مهمی را در کارکرد درون سازمانی و ایجاد پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان ها ایفا می کند. امروزه شرکت های بیمه به کمک اقتصاد دیجیتالی بر بهبود تجربه مشتریان خود از طریق ساده سازی فرآیندها و ارایه خدمات شخصی سازی شده در صورت نیاز و ترجیح مشتریان، تمرکز دارند. دیجیتالی شدن شرکت های بیمه آشنایی هرچه بیشتر مردم از خدمات بیمه ای نوین و فروش محصولات بیمه ای را فراهم می آورد.

برنامه تلویزیونی چشم انداز درروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱ درباره این موضوع با حامد عابدینی، معاون نوآوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز به گفت و گو نشست :

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=60346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.