• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

تمرکز اصلی شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو بر خرده فروشی

  • کد خبر : 46734
  • 09 خرداد 1401 - 15:12
تمرکز اصلی شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو بر خرده فروشی

مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌‌نو در خصوص عملکرد شعبه تحت مدیریت خود در سال گذشته گفت: شعبه کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ موفق به جذب ۲۱۱۶۷ میلیارد تومان حق بیمه شد . صدور بیمه‌نامه‌ آنلاین با تمرکز بر خرده فروشی و بیمه‌گری دیجیتال و رهبری شبکه فروش جهت بهره‌مندی حداکثری از مزایای بنو “اپلیکشن آنلاین اختصاصی بیمه تجارت‌نو ” جز برنامه‌های عملیاتی بوده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سعید حاصلی گفت: یکی از الزامات شرکت‌های بیمه در آینده دیجیتالی شدن مارکت آنها می‌باشد اگر هر شرکتی در این زمینه سرمایه گذاری نکرده باشد قطعا در آینده با چالش های فراوانی روبرو خواهد شد.

مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو اذعان داشت بالطبع شرکت بیمه تجارت‌نو با توجه نگاه مثبت به این قضیه در سطوح عالی شرکت روند رو به رشدی رو آغاز کرده که ماحصل اینکار تولید نرم‌افزاری در حوزه صدور و خسارت بنام اپلیکشن بنو می‌باشد که قطعا در آینده تحول بسیار چشمگیری در صنعت بیمه ایجاد خواهد کرد در همین راستا بارها در شعبه کرمانشاه اهمیت موضوع جهت شبکه فروش و کارکنان تشریح و در برلزوم استفاده از آن تاکید گردیده است ونتایج مثبت آن نیز به مرور زمان نمایانگر این موضوع خواهد بود .

حاصلی در تشریح اهداف شعبه در ماه‌‌های پیش‌رو برای افزایش فروش، اظهار کرد: باتوجه به سیاست شعبه کرمانشاه در زمینه خرده فروشی و اهمیت بالای این موضوع در جذب پرتفوی ماندگار ، ارتباط مستمرباشبکه فروش بسیار حائز اهمیت می‌باشد و به لطف کارکنان و نمایندگان خوب شعبه این ارتباط بسیار عمیق شکل گرفته به گونه‌ای که حتی خارج از ساعات اداری کارکنان شعبه مجوزهای لازم را جهت صدور بیمه نامه در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند . به طور کل بالاترین جایگاه در شرکت متعلق به شبکه فروش و نمایندگان می باشد چراکه دربازار رقابتی امروز نیازمند یاری کارکنان شعب و ستاد می باشند و وظیفه ما در شعب و ستاد حمایت کامل از این عزیزان است.

مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو در رابطه با استراتژی خود در جذب پرتفوی گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی استان کرمانشاه و رتبه های پایین اقتصادی و آمار بالای بیکاری بهترین راه جهت جذب پرتفو خرده فروشی می باشد در این راستا رشته بیمه‌های زندگی بدلیل بکربودن و وسعت بازار آن می تواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد . همچنین همجواری با کشور عراق تمرکز بر فروش بیمه‌های باربری و مسافرتی در دستور کار می باشد .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=46734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.