• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر وزیرامور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 76438
  • 08 شهریور 1402 - 17:08
تقدیر وزیرامور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک توسعه تعاون

سید احسان خاندوزی،وزیر امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک توسعه تعاون درنمایشگاه «روایت خدمت» که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است،بازدید و ازعملکرد بانک توسعه تعاون تقدیر کرد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با ارائه گزارشی از عملکرد بانک به وزیر اقتصاد، اعلام کرد:با تلاش همه همکارانم در دو سال فعالیت دولت سیزدهم مجموع تسهیلات پرداختی بانک به ۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی افزود:از سال ۱۳۸۸ و اززمان تاسیس بانک تا کنون میزان تسهیلات پرداختی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است که ۶۰ درصد این رقم دردولت سیزدهم بوده است.
شیخ حسینی ادامه داد:مطالبات غیر جاری بانک (NPL) به ۳.۸ درصد رسیده است که یکی از پایین ترین ها در نظام بانکی کشور است.
وی ادامه داد: تنها پنج درصد تسهیلات ،امهالی بوده است و ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی به بخش تولید شامل صنعت،کشاورزی و مسکن پرداخت شده است.
به گفته شیخ حسینی،بانک تا سال ۱۳۹۱ سودده بود اما از آن تاریخ وارد دوران زیان دهی شد خوشبختانه با همت و تلاش همکاران در سال مالی ۱۴۰۱ توانستیم سود شناسایی کنیم و روی ریل سوددهی قرار گرفته ایم.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دولت سیزدهم زیان انباشته بانک به صفر می رسد.
خاندوزی،وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از استماع گزارش مدیرعامل ازعملکرد بانک تقدیر و به کارکنان بانک توسعه تعاون خدا قوت گفت.
گفتنی است،محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از برخی غرفه ها در نمایشگاه «روایت خدمت»در جریان خدمت رسانی و فعالیت دستگاه های دولتی قرار گرفت.نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده؛ وفا» روزهای ۴ تا ۷ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و غرفه بانک توسعه تعاون در سالن۸ آماده پاسخگویی به مراجعین و علاقه‌مندان بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.