• امروز : شنبه - ۱۲ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه کوثر راهبر کنسرسیوم بیمه‌های مسافرتی با روادید الکترونیک برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران دکترنجارزاده: توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی از اولویت های بانک است مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد کارگروه ویژه برای بهبود حال کارگران در کشور خبر داد/ شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون :  خط ویژه اعتباری هشت هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی تعاونی ها افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز نامه رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به شورای نگهبان درباره «بند س قانون بودجه» امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر رشد ۸۰ درصدی حق بیمه صادره و کاهش نسبت خسارت به زیر ۳۲ درصد رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره لزوم پوشش بیمه ای کلیه وسایل نقلیه دستور ویژه صادر کرد کارشناسان حقوقی بانک‌ها متناسب با تغییرات کسب‌وکاری، تکنولوژیکی و فضای بانکداری، خوشان را به قوانین جدید مسلط کنند نام شهید محسن دریانوش بر تارک شعبه نجف‌آباد

5

تقدیر بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان

  • کد خبر : 3934
  • 18 آذر 1399 - 12:55
تقدیر بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان

اهتمام بانک پارسیان به بهبود پیوسته محصولات و خدمات با بهره گیری از نظرات و تجربیات ارزشمند مشتریان

اهتمام بانک پارسیان به بهبود پیوسته محصولات و خدمات با بهره گیری از نظرات و تجربیات ارزشمند مشتریان
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، ازسازنده ترین نقد مخاطبین تقدیر شد.در این نشست تخصصی که روز یکشنبه شانزدهم آذرماه و به منظور بررسی و تحلیل نظرات مخاطبین، در دفتر این مدیریت برگزار شد، ضمن دعوت از یکی از مشتریان صاحب نظر در حوزه طراحی وب و موبایل که از درگاه صفحه اینستاگرام بانک، اقدام به ارسال نظر کارشناسی کرده بود، جنبه های UI و UX همراه بانک پارسیان من، مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحان این محصول ضمن آگاهی بیشتر از بازخوردها و تجربه های مشتریان و تشریح نکات فنی برای مخاطبین، برای بهبود و بروزرسانی نسخه های بعدی بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی کردند. در خاتمه نیز، با اهدای هدیه از حسن توجه مشتری تقدیر شد.گفتنی است، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد و همراهی ارزشمند مخاطبین خود، همواره تلاش کرده تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راه حل ها، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز درسطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری در کسب و کار و ارزش آفرینی حداکثری برای مخاطبین خود را به دست گیرد. در این راستا، یکی از اولویت های مهم راهبردی بانک، دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان از کانل های شعب، مرکز ارتباط با مشتریان، تارنما و شبکه های اجتماعی بانک است. این نظرات پس از دریافت، دسته بندی و ارسال برای واحدهای متولی، در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات بانک، بر اساس آنها برنامه ریزی شده و در نهایت برای دست یابی به رضایت مشتری، به عنوان محرکه ارزشمند کسب و کار و مبنای نوآوری در بازار اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=3934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.