• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر از همراه اول برای مدیریت درست انرژی

  • کد خبر : 80561
  • 25 آبان 1402 - 19:06
تقدیر از همراه اول برای مدیریت درست انرژی

همراه اول با اقدامات موثر در مقوله مدیریت مصرف انرژی، موفق به دریافت تقدیرنامه هیات داوران هجدهمین دوره همایش مدیریت سبز شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هجدهمین دوره همایش «مدیریت سبز» که آبان ماه ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار شد، در حالی به کار خود پایان داد که برای نخستین بار در حوزه تلکام، از همراه اول با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل کرد.

دانش سبز به دانشی اطلاق می شود که فرضیه ها و نظریه های خود را مبتنی بر عبور از تعارض بین رشد اقتصادی و بحران محیط زیست تبیین می کند.

به عبارت دیگر دانش سبز در چارچوب نظام مدیریت سازمانی به معنای «دانش مدیریت فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست» است.

هیات داوران این دوره از همایش مدیریت سبز با توجه به خوداظهاری واحد HSE اپراتور اول تلفن همراه کشور در قالب سخنرانی در بخش «منابع: فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست با موضوع محاسبه ردپای کربن به همراه مطالعه موردی»، سیده لیلا حاکم زاده را بابت راهبری علمی و توسعه دانش سبز شایسته دریافت تقدیرنامه کمیته علمی دانست.

با توجه به نقش تاثیرگذار شرکت‌های تلکامی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق بسترسازی خدمات غیرحضوری و جلب مشارکت عمومی در مدیریت مصرف، همراه اول به عنوان اپراتور اول تلفن همراه در کشور پیشگام این موضوع بوده و در کنار سایر اقدامات حمایتی از محیط زیست، اولین گام دانشی در این صنعت را با اعمال سیاست‌های ریاضتی در زمینه مصرف بهینه انرژی و در پی آن «محاسبه رد پای کربن» محکم برداشته است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.