• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین فروشگاه رفاه و پاکشوما

  • کد خبر : 75971
  • 04 شهریور 1402 - 6:41
تفاهم‌نامه همکاری فی مابین فروشگاه رفاه و پاکشوما

تفاهم‌نامه همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با هدف اعطای تسهیلات برای خرید اقساطی محصولات پاکشوما از فروشگاه رفاه، امضا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این تفاهم‌نامه همکاری با هدف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید کالاهای تولید برند پاکشوما در راستای حمایت از تولید ایرانی و همچنین خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران است.

دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در حاشیه این تفاهم‌نامه گفت: خانواده رفاه و مجموعه وزین پاکشوما از شرکای مورد اعتماد و قدیمی یکدیگر هستند، پاکشوما با ظرفیت تولید بالا و رفاه با سیستم توزیع مدرن در کل کشور، به عنوان دو برند کاملا ایرانی که سال‌ها در کنار خانواده‌های ایرانی بوده‌اند، حالا برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر اقدام به آغاز این تسهیلات می‌کنند.

نمازی ادامه داد: این طرح گزینه بسیار مناسبی در زمینه تأمین کالای لوازم خانگی برای مشتریان است که به زودی در تمامی شعبات فروشگاه رفاه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

نمازی در ادامه با تاکید بر اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی گفت: رفاه تنها در سال جاری با اقداماتی همچون آغاز دوباره فروش اقساطی، مشارکت با بانک گردشگری در خصوص اهدای تسهیلات زی‌کارت، قرارداد با تامین اجتماعی، سازمان اوقاف و امور خیریه، بانک صادرات و … سعی بر این داشته تا همواره فرای یک فروشگاه زنجیره‌ای و کمک‌رسان معیشتی مردم باشد.

مدیرعامل رفاه همچنین در خصوص فروش‌های اقساطی فعال این فروشگاه گفت: در حال حاضر طرح سیف‌کارت که فروش اقساطی ۶ ماهه با سود صفر درصد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال که متعلق به خود رفاه است را داریم، از سوی دیگر زی‌کارت که فروش اقساطی بدون سود تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال که تسهیلات فروشگاه رفاه با مشارکت بانک گردشگری می‌باشد، فعال است و حالا فروش اقساطی لوازم خانگی با مشارکت مجموعه پاکشوما با بازپرداخت‌های ۶، ۱۰، ۱۲ و ۲۰ ماهه با شرایط بسیار آسان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نمازی در پایان اظهار داشت: فروشگاه رفاه از جنس مردم ایران و برای مردم ایران است، ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بالای این بنگاه اقتصادی، شرایطی ویژه را برای تجربه یک خرید خوشایند ایجاد کنیم، همچنین اعلام می‌داریم که فروشگاه رفاه آماده همکاری با سازمان‌ها و نهادهای بزرگ است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.