• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تغییر دولت در بارز نتیجه داد؛ ۱۴۰۲ سال تحول

  • کد خبر : 72992
  • 17 تیر 1402 - 17:59
تغییر دولت در بارز نتیجه داد؛ ۱۴۰۲ سال تحول

در مجمع‌عمومی سالیانه گروه صنعتی بارز منتهی به اسفند ۱۴۰۱ از رشد بی‌نظیر آمارهای تولیدی و اقتصادی پرده‌برداری شد و سهام‌داران بارز با ۷ همت درآمد، ۵۵۰ ریال سود به‌ازای هر سهم تقسیم نمودند و ۲۵۰ میلیارد تومان را برای افزایش سود انباشته تخصیص داده که در آینده در صورت موافقت سهام‌داران افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی گروه از محل سود انباشته صورت پذیرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز صبح روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ مجمع‌عمومی عادی سالیانه و مجمع‌عمومی فوق‌العاده گروه با حضور ۸۷.۸ درصدی سهام‌داران به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این مراسم جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز به‌عنوان دبیر مجمع‌عمومی عادی سالیانه گزارش هیئت‌مدیره برای عملکرد سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را ارائه نمود و اظهار کرد: سال گذشته کار سختی را داشیم چون عملکرد بارز در دولت گذشته قابل‌دفاع نبود و شرمنده همه سهام‌داران بودیم، اما در سال جدید تغییر و تحولات خوبی ایجاد شد.

 جمال میرزایی ادامه داد: در سال گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رفع موانع تولید و در سال جدید هم شعار «مهار تورم و رشد تولید» در سرلوحه کار صنعتگران کشور به‌ویژه گروه صنعتی بارز قرار دارد.

 وی عنوان کرد: باتوجه‌به فرمایشات رئیس‌جمهوری نیز تداوم تلاش مضاعف را در دستور کار گروه صنعتی بارز قرار دادیم و باید تلاش شبانه‌روزی بیشتری می‌کردیم.

 میرزایی با اشاره به تأکیدید مقام عالی وزارت صمت بر رشد و افزایش بهره‌وری گفت: در سال جاری تحول را تکلیف خود داریم و تا سال ۱۴۰۵ در مجموعه بارز به تعالی خواهیم رسید و این را باید در روند تولید ببینیم.
 میرزایی از افزایش فروش گروه صنعتی بارز در تمام گروه‌های محصولی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان داشت: درآمد خالص بارز در سال گذشته برابر با ۷ هزار میلیارد تومان بوده است.
 وی در ادامه سخنان خود از مهم‌ترین دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ سخن به میان آورد و اظهار داشت: یکی از رویکردهای گروه صنعتی بارز در جهت تحقق راهبرد کلان افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و نیز سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه به‌منظور ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان است ازاین‌رو ۳۰ محصول طی سال گذشته باهدف نوآوری و توسعه بازارهای جدید در بارز طراحی و تولید شد.
 میرزایی از ایجاد حاکمیت در بازار، حفظ همکاری خودروسازها، افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و توسعه صادرات را از مهم‌ترین راهبردهای گروه صنعتی بارز نام برد.
 وی عنوان کرد: کشورهای همسایه ما مصرف‌کننده تایر هستند و ما باید بتوانیم توسعه صادرات را داشته باشیم و پیش‌بینی می‌شود طی سه سال آینده تولید خودرو در کشور به سه میلیون خودرو در سال برسد که این فضای خوبی است که توسعه و افترمارکت دیده شود.
 ایشان از اتفاقات خوبی در گروه صنعتی بارز طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری بنا به فرمایش و دستور رهبر معظم انقلاب برای رشد تولید باید میزان رشد را حفظ کنیم و به بالای ۱۰ درصد برسیم و این در شرایطی است که در روند روبه‌رشد تولید هستیم.
 وی همچنین با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ بیان داشت: اخذ گرید A+ سازه‌گستر سایپا برای بارز کرمان و A برای بارز کردستان، دریافت تأییدیه دانش‌بنیان ۵ محصول مهم، دریافت لوح زرین و گواهی‌نامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی برای طراحی و تولید تایر SUV از جمله این دستاوردهاست.

 میرزایی همچنین کسب عناوین «واحد نمونه استانی»، «کارفرمای سلامت‌محور برتر استانی» و «کارگروه نمونه استانی»، کسب رتبه برتر بین شرکت‌های تایرساز ایرانی، بهینه‌کردن ترکیب تولید به تفکیک نوع محصول باتوجه‌به نیاز بازار و افزایش تولید و تنوع تایرهای SUV را از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ برشمرد.

 وی اظهار داشت: بهبود کانال‌های توزیع با راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم و فروش اینترنتی، ثبت رکورد بارگیری، افزایش تولید تایرهای رادیال سواری با راه‌اندازی ماشین‌آلات متوقف مانند تایرسازی و پرس‌هیا پخت و تولید تایر هواپیما از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ است.

 مدیرعامل گروه صنعتی بارز از کسب نشان‌های مختلف توسط این گروه در سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: اخذ نمره ۹۲.۶۳ از آخرین دوره ممیزی فرایند شرکت سازه‌گستر سایپا و کسب بالاترین نمره اعطایی بین تأمین‌کنندگان تایر را در سال گذشته داشته‌ایم.

همچنین در این مراسم نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تاپیکو و رئیس مجمع‌عمومی عادی سالیانه بارز در سخنانی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات و الزامات سازمان بورس توسط گروه صنعتی بارز مورد تأکید است.

 قاسم عابدزاده با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز دوره گذاری را پشت سر گذاشته است، افزود: پروژه‌های ما از محل منابع داخلی و تسهیلات پیش رفته است.

 وی بیان داشت: هیئت‌مدیره گروه صنعتی بارز نگاه توسعه‌ای دارند و نگاه ما هم کمک به مجموعه است تا طرح‌های توسعه‌ای را به نتیجه برساند.

 در ادامه این جلسه همچنین سهام‌داران سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند و هیئت‌مدیره نیز پاسخ دادند.

 بر پایه این گزارش همچنین، مجمع‌عمومی سالیانه گروه صنعتی بارز با انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی‌البدل شرکت “ربای سال” منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، تعیین حق‌الزحمه حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تعیین پاداش و حق حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره همراه بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.