• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

تغییرات در روند حرکتی بانک شهر با حضور مدیران کارآمد ممکن شده است

  • کد خبر : 73313
  • 21 تیر 1402 - 11:18
تغییرات در روند حرکتی بانک شهر با حضور مدیران کارآمد ممکن شده است

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به پیشرفت های بانک شهر در شبکه بانکی کشور، گفت: تغییرات در روند حرکتی این بانک و موفقیت های بسیار با حضور مدیران کارآمد ممکن شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهندس مهرداد کیانی در نشست مشترک با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر؛ ورود مدیران جوان به عرصه مدیریت این بانک را باعث پویایی و به‌روزآمدی فعالیت های آن عنوان کرد.
کیانی گفت: تغییرات به وقوع پیوسته در مجموعه بانک شهر کاملا مشهود است و امیدواریم با استمرار این روند شاهد پیشرفت و موفقیت بانک و به تبع آن جلب رضایت بیشتر شهروندان باشیم.
وی با بیان اینکه تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری ها با حل مشکلات فی مابین و خدمات رسانی بهتر به شهروندان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، تصریح کرد: طی ارتباط مستمر و موثر با مسئولان بانک شهر، پرداخت دیون شهرداری کرج به این بانک تعیین تکلیف شد که اتفاق بسیار خوشایندی برای این کلانشهر به شمار می آید.
کیانی با اشاره به اینکه نشست های تخصصی برای استفاده از ظرفیت های بانک و خدمات رسانی بهتر شهروندان را در دستور کار داریم، خاطرنشان ساخت:به عنوان یکی از سهامداران بانک شهر، توانسته ایم افزایش سرمایه خود را اعمال کنیم و به‌عنوان یکی از شهرداری های پیشتاز در این حوزه معرفی شویم.
شهردار کلانشهر کرج با تاکید بر اینکه رویکرد خوبی را دوطرف برای افزایش تعاملات در پیش گرفته اند، گفت: افزایش استفاده کارکنان مدیریت شهری کرج از خدمات بانک شهر در تمامی حوزه ها و استفاده آنان از تسهیلات مناسب بانک شهر را نیز در دستور کار داریم.
مدیرعامل بانک شهر در این نشست با اشاره به اقدامات سازنده مهندس کیانی و تیم مدیریت شهری کرج برای به سرانجام رسیدن پروژه های مهم شهری، گفت: بانک شهر همانند گذشته، حمایت از پروژه های شهری را در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به برخورداری شهروندان از خدمات برتر شهری دنبال می کند.
دکترسیدمحمدمهدی احمدی با بیان اینکه تعیین تکلیف مانده حساب بدهکاران و تسهیلات پرداخت شده سنوات گذشته به شهرداری کرج مورد تاکید است و انشاالله در آینده نزدیک تسویه خواهد شد، تصریح کرد: به عنوان بانکی محبوب در شبکه بانکی، همواره برای بهره مندی هموطنان از برترین خدمات بانکی و کمک به شهرداری ها در زمینه خدمت رسانی بهتر این نهاد اجتماعی به شهروندان پیش قدم بوده ایم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.